Twee meisjes dood door koolmonoxide

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eylem, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

brrrrr, kippenvel zeg, wat erg :(

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik snapte dat ook niet zo, van die deur. Ik had alles gegrepen om die deur maar open te krijgen.

Volgens de krant maakt het 3de meisje het goed en is niet overleden. Anders hadden we dit, denk ik, al in het nieuws gehoord.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zeggen "mij (of mijn vriend) was het wel gelukt".

Hoe moet dat wel niet voelen voor die ouders?! Ze voelen zich waarschijnlijk al te schuldig en komen dan te lezen dat het een ander wel was gelukt.... najah zeg....

Nogmaals erg veel sterkte.

4. Het is voor buitenstaanders moeilijk om er over te oordelen vind ik. We weten niet hoeveel de man precies heeft gedaan om de deur open te krijgen. Het blijft gewoon een heel treurig iets :(

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik kan nergens in het nieuws vinden dat het derde meisje overleden is, ik hoop maar dat het een roddel is en dat ze gewoon nog leef.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tja, dat is makkelijk oordelen over die deur. Ten eerste zitten badkamerdeuren vaak naar buiten ipv naar binnen en is het dus een stuk lastiger in te trappen.
    Verder ging het koolmonoxide alarm al af, wie zegt of de ouders misschien ook al lichtelijk beneveld waren?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja dat is hier ook zo van die deur. Hij gaat naar buiten open en dan is het idd moeilijk in te trappen. En een raam hebben we niet in de badkamer.

Deel Deze Pagina