- I.sa-M.ae vind ik niet mooi als één naam. Ik zou het als je deze gaat kiezen wel met een streepje ertussen doen, dan is het echt in z'n geheel de roepnaam. Klinkt wel mooi bij Livia. - C.arisa M.ae & L.ivia vind ik dan weer minder klinken (vanwege de lettergrepen) en C.arisa ook een minder mooie naam dan I.sa. - L.ivia & M.aëlie (ik zou Maélie schrijven) vind ik wel oké, maar ik vind Maélie gewoon niet zo'n fijne naam, ik vind 'm een beetje moeilijk uitspreken. - Ik ga dus voor L.iv & M.ae, die vind ik het fijnst klinken samen! En ook de leukste namen en mooi dat ze hetzelfde aantal letters en lettergrepen hebben Andere namen die ik mooi vind voor half Spaanse half NL'se meisjes: Adelia, Amelia Anaïs Aurora, Aurélie, Aurelia Camila Carmen Celia, Cilia Charo, Caro / Caró / Cáro Cleo, Cloé, Chloe Dalia, Dania, Delia Doris Eléa, Iléa Eliana, Elianna, Eliane, Elianne Elisa / Eliza, Elise / Elize Elodia, Eloísa Elora, Eliora Emelina, Emmeline Emilia Erlea Eva, Evelia, Evalina, Evelina Florine, Floranne Iléana, Iliana Iria Isa / Iza, Ise / Ize Isidora Izzy Julia, Junia, Jula Katalin Laia Lara Lia, Lea Lilia Liora, Liore Livine, Livina Lize / Lise Lois, Loise, Loisa Lora, Lore Loréa Maia, Amaia / Amaya Maire, Maira / Mayra Maite Malena Mara Marisa, Marise Milia, Miléa Nerea Neva, Niva, Nieve Noélie, Noelia Noemi Noria, Nuria / Nouria Ona Ophelia, Ophélie Pia Rosa, Rosalia, Rosalie, Rosalin Sara, Sare, Sera Selena, Selene Sofia / Sophia, Sofie / Sophie Veroniek / Veronique
Ik vind C.arisa en L.ivia erg mooi. Maar kan Spaanse familie L.ivia wel uitspreken? Word dat niet Libia? Mijn vriendin is Latijns Amerikaans en wees om die reden deze naam en ook Liva af. L.iv & M.ae vind ik ook mooi maar dan niet M.ae als afkorting van M.aëlie. Dat snap ik niet.
Wat veel reacties al, thanks! L.iv en M.ae duidelijk favoriet. Wat betreft L.iv zijn we er al wel uit, het wordt waarschijnlijk de roepnaam van L.ivia I.sa en C.arisa zou een vernoeming zijn... I.sa M.ae vindt manlief erg mooi.. M.aëlie is een Franse nasm die ik al lang op mijn lijstje heb staan, je spreekt het uit als Mee-lie met de klemtoon op lie. Maar de spelling zou tot verwarring kunnen leiden... M.aelie zou een optie kunnen zijn of M.élie...Ik blijf het zelf een mooie naam vinden. L.ivia en M.aelie en dan roepnaam L.iv en M.ae kan toch prima? 7michelle7 wat een veel namen thanks! Rosalie vinden we ook mooi, misschien als tweede naam.
Ik zou M.aëlie niet uitspreken als Meelie maar als Ma-ee-lie. Waarom staat anders dat trema er? Ik ben door mijn vader met het Frans opgevoed en deze spelling met deze uitspraak klinkt voor mij heel vreemd. Daarom snapte ik ook de roepnaam M.ae erbij niet want die uitspraak is anders. Maar als je het als Meelie gaat uitspreken begrijp ik het wel. Maar dan zou ik ik M.aelie schrijven dus zonder trema. Denk aan Franse namen zoals bijvoorbeeld Mariëlle (mijn naam) of Joëlle. Daar spreek je de e ook apart uit door het trema.
Hoe vaker ik I.sa M.ae zeg hoe meer ik er over twijfel...wie vindt het wél leuk?? Ik vind M.ae J.olie ook mooi? Wat vinden jullie van deze combinatie?