Hallo allemaal, We zijn denk ik al uit de naam voor ons meisje, maar vind het leuk om ook een mening of suggesties van jullie te horen. Zoon heeft een amerikaanse naam, klank van Jayden/Kaylen/Damon.. Wil graag enigsinds anoniem blijven Ook heeft man en zoon een buitelandse achternaam. Ik schrijf hier een klein lijstje van onze namen, DE naam voor nu staat er tussen.. Sophia Elin Jenna Joy Isabella Welke vinden jullie het leuks bij zoon z'n (klank)naam en hebben jullie nog suggesties? Dank jullie.
Sophia! (Elin vind ik ook leuk maar die lijkt qua klank (waarschijnlijk) teveel op die van je zoon vind ik)
Vind elin het mooist maar vraag me af of deze naam past bij de naam van je zoon... Maar ja is dat echt belangrijk ?? Ik heb daar niet zo op gelet bij mijn meiden, wel of het bij de achternaam normaal klinkt
Eigenlijk maakt Elin het minst kans ja.. Veel te veel dezelfde klank, maar ik vind het zo'n lieve naam. We hebben nog even, maar vind het wel leuk jullie mening te horen.. Thanks..
Als hier ooit een meisje komt gaat ze Sophia Isabella Maria heten dus je weet mijn voorkeur al Moet zeggen vind Elin ook mooi!
Ik vind Elin veruit de leukste naam van het lijstje, maar niet zo passen bij het soort naam van jullie zoon. Daarbij vind ik Jenna (er van uitgaand dat het 'djenna' is) het beste passen.