Omdat zl nogal makkelijk en veel spuugt hebben wij besloten om een voeding met jbpm uit te proberen. Dit is Hero comfort geworden en omdat zl eerst een standaard voeding kreeg hebben we het een paar dagen gemengd. Nu blijkt dat hij al niet meer spuugt bij 50/50 Hero en standaard voeding. Ik wil dit dus eigenlijk zo houden, maar onze standaard voeding is van een ander merk. Kan dit of moet ik straks de standaard van Hero gaan kopen?
Heb nu nog 1,5 pak Hero comfort en de standaard is bijna op. Omdat de Etos voeding een stuk goedkoper is, twijfel ik of ik die weer haal of voor Hero moet gaan. Los jbpm toevoegen kan ook, maar wil eerst opmaken wat ik heb
Snap ik!! En de keuze voor goedkoper helemaal . Hier ook twee ek stamdaard ah en omneo gebruikt hoor. Moest toch langzaam overstappen
Ik weet nirt hoe duur de etos is maar Hero standaard is 'maar' 9 euro Moet je het wel in de supermarkt kopen en niet bij een kruidvat oid, dat scheelt nl 1,50 obgeveer per pak
Het scheelt zo'n 3 euro per pak. Maar als het geen kwaad kan hou ik het hierbij. Anders ga ik toch voor de Hero standaard
Gewoon etos blijven kopen. Het is allemaal 1 pot nat. Zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je dat niet zou doen. Alle flesvoedingen in Nederland zijn van prima kwaliteit en afgezien van hele kleine verschillen praktisch hetzelfde. Mocht je op het toevoegen van jpbm over gaan zou ik als ik jou was geen nutriton gebruiken maar echt pure jpbm. Te krijgen bij natuurwinkels. Nutriton bevat veel toevoegingen. Het pure jpbm is heel zuinig in gebruik. Je hoeft vaak maar een half of heel theelepeltje toe te voegen afhankelijk van hoe dik je het wil hebben.