Vraagjes rond evt. VMK

Discussie in 'Miskraam' gestart door chantal84, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hoi meiden,

ik heb een aantal vraagjes omtrent een evt. vroegtijdige miskraam.

Op 29 juni dacht ik aan een nieuwe cyclus te beginnen aangezien ik op dag 31 begon te vloeien, eerst roze maar later felrood. Helaas pindakaas maar, nieuwe ronde / nieuwe kansen, dus maar weer nieuwe ovulatietestjes besteld.

Toen ik op 5 juli mijn nieuwe ovulatietestjes wilde testen zag ik dat deze super positief was, HUH?! Ik was in de veronderstelling dat het inmiddels cd 7 was, dan kan ik nooit mijn ei hebben.

Daarom de volgende ochtend 2 zwangerschapstesten gedaan en tot mijn schrik beide positief.

Ik heb de verloskundige gebeld omdat ik het niet vertrouwde ivm de bloeding die ik op dag 31 heb gehad. Ze denkt dat het of een VMK is geweest of dat het toch een tussentijdse bloeding is geweest en dat het toch wel goed gaat. Ik moet nu afwachten tot volgende week donderdag, dan nog een test doen en als deze positief is dan gaat ze voor die week erop een echo regelen om te kijken of hierop iets te zien is.

hier de feiten betreffende mijn cyclus:

- Eerste dag laatste menstruatie: 29 mei (cd 1)
    - Mirena laten verwijderen: 31 mei (cd 3)
    - Bijna positieve ovulatietest: 19 juni (cd 22)
    - Menstruatieachtige bloeding (rood) 29 juni (cd 31)t/m 3 juli (vrijdag t/m dinsdag)
    - Positieve ovulatietest 5 juli
    - Positieve zwangerschapstest 6 juli

Ergens tussen 25 en 29 juni (ik weet het niet meer precies) heb ik nog een ovulatietest gedaan welke hartstikke negatief was, geen 2e streepje te zien)

Zijn er meer meiden die dit hebben gehad???

2. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoihoi Chantal,

het is idd een beetje verwarrend verhaal, maar het zou kunnen dat die bloeding een innestelingsbloeding is geweest en dat je nu dus gewoon zwanger bent..Als je positief test lijkt het me een zwangerschap, als er geen zwangerschapshormoon (HCG) in je urine zit zou je niet positief testen!Verlies je nu nog bloed of niets en heb je toevallig pijnlijke borsten of ben je zo af en toe beroerd?

Ik ben heel benieuwd wat hier uit komt!Veel succes met wachten!En laat je ook even weten wat eruit is gekomen?

Liefs Baby..

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hoi Babyzoe,

bedankt voor je reactie!

Het is inderdaad verwarrend! ;)

Ik bloed niet meer. (dat was alleen van vrijdag t/m ongeveer dinsdag)

Voor mijn gevoel heb ik echter best veel bloed verloren, hoeveel weet ik niet precies aangezien ik continue tampons in heb gehad. Ik heb gisteren en vandaag nog een super positieve test gehad. Ik zou nu dan ook 4+4 weken zijn.

Stel dat het vorige week wel fout is geweest en het was een miskraam, dit was dan ongeveer 8 dagen na eisprong geweest,
    ik heb gelezen dat een innestelling na eisprong ongeveer 5 dagen duurt, kan het HCG dan al zo ver zijn geweest dat ik positief zou testen?

Borsten zijn inderdaad pijnlijk / steviger dan anders.

Ik zal eens kijken of ik mijn testjes op de foto kan krijgen.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Niemand die ook een bloeding heeft gehad voordat ze positief testte?

Super positieve test bij 4+3 weken (gisteren + vandaag)

Bloeding gehad, ongeveer 8 dagen na eisprong.

5. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik had na positieve test en voor de VMK ook af en toe wel bloedingen (bruin bloed) dit kwam waarschijnlijk door de innesteling en dat daar iets mis is gegaan met VMK als gevolg.
    Maar bloedingen hoeven niet altijd negatief te zijn :)

Deel Deze Pagina