Dag dames! Wij verwachten wederom een tweeling. Dit keer een jongen en meisje. Betekent ook weer twee namen bedenken, en dat is nog best lastig! Onze zoons heten T e i j e & J i t s e. Voor een jongen hebben we nu: - Gijs Voor een meisje: - Roos - Niene Wie wil meedenken zodat we ons lijstje wat kunnen aanvullen?
Wat enorm leuk! Misschien zijn dit nog opties; Melle Rune Fedde Lasse Sverre Hidde Bodhi Lune Fiene Lieke Meike Mirte Sanne Ninte Minte Linde Rosa Emmie Emma Isa
Wat leuk zeg! Ik denk aan: Niek Siem Melle Fedde Hidde Luuk Mats Cas Stan Suze Emma Mare Lize, Lise Ise Saar Noor, Nore Fiene
Moos Ruben Siemen Mees Bram Sep(pe) Borre Loek Nils Lars Sam Yfke Laure Lot(te) Mara Flore Merel Fleur Pleun Maud Marin Sam
Mels Noud Pim Noek Senne Marijn / Merijn Merlijn Jonas Morris Remi Miel Diede Veerle Lune Lore / Lori Aafke Liene Benthe Fenne / Femme Mette Lonne Elin
Nanne / Nanna Eden Marit Lenne Robin Laurie Manou / Malou Hilde Anne Nori Ilke Iben Renze Sven Faas Nard / Lard Dies Maas Olaf Ole
Zou Roos en Gijs samen niet doen. Je hebt toch juf Roos en Gijs ga je mee op reis enz op tv/filmpjes/liedjes.
Siebe & Yfke Allemaal een e op het einde. Dan heb je Je, Se, Be & Ke op het einde. Zou weer gaan met een E op het eind en geen Je & Se als je snapt wat ik bedoel
Guus zo'n andere naam dan de namen van je zoontjes. Ik vind hem niks. Misschien Mats Kjell Kjeld Kalle Jacco Lieuwe Lasse Sverre Niels Duco Jurre Bjarne Bjorn Fedde Ferre Jesse Rune Jelle Jonah Roos en Nienke leuk erbij Misschien Wende Flore Hanna Sterre Maud Evie Marit Svea Fleur Thirza Aniek Veerle Jalou we Jente Lieke Jolijn Merle Febe Reina Diese Nele
Gijs en Roos erg leuk bij de andere namen! Vind Niene leuk voor meisje maar niet voor volwassen vrouw Andere opties: Niels Bart Tiebe Sybe Faas Loek Lex Marit Lia Anne Laure Lieke
Bedankt voor de inspiratie! Melle, Hidde, Moos, Ole, Olaf, Sieb(e), Kjeld, Lasse Ninte, Mare, Mirre, Veerle, Suze Schrijf ik even op de longlist!
Robbe Daaf Pelle Otte / Olle Wessel Espen Senne Ibbe / Ebbe Alec Ries Sil Max Sten Fosse / Fos Lude Pim Rins Sef Inte Lone Otte Jule Meke Nole Ella Ninke Amber Maite / Maire Lobke Sinne Nieke Linne Indy Silke Finne Nouk Mira Mirle / Mirne