..hoe zou je je zoon of dochter dan noemen? Je mag slechts 1 naam per geslacht kiezen. Mijn zoon zou dan Jamie heten. Mijn dochter zou dan Nia heten.
Echt totaal geen idee wat het dan zou worden, ik ben aardig door mn lijstje heen. Wel wil ik dan weer een naam met 3 lettergrepen omdat we dat 4x hebben nu en geen zelfde beginletter
Haha snap ik! Ik deel wel ideetjes maar heb een lange lijst en ben ook niet zwanger..ben wel benieuwd naar jouw namen incl Franse naam
Ik sta te kijken van je keus qua jongensnaam als ik kijk naar hoe je meiden heten. Apart maar wel grappig dat je dus qua jongensnaam een hele andere naam kiest. Jongensnaam: Misha Meisjesnaam: Solenne Al lijkt de meisjesnaam qua uitspraak teveel op de naam van onze dochter
Klopt zijn totaal anders maar toch gaat onze voorkeur uit naar natuurnamen zoals bij de meeste meisjesnamen die we mooi vinden. Wouter, thijmen en Odin staan bijvoorbeeld ook op de lijst bij mij maar wauter valt dan al af omdat dat lijkt op waute ( scheldnaam voor politie hier in de regio)