20 weken echo schoonzus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamaatjevan5, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi allemaal,

vandaag belde me schoonzus zij heeft gisteren haar 20 weken gehad en tevens gelijk de schok van haar leven, het zit niet goed de baby heeft een gaatje in het hart en heeft een open buik waardoor de ingewanden dus buiten het lichaam zitten, ze heeft nu een vruchtwaterpunctie laten uitvoeren om te kijken of er nog meerdere afwijkingen zijn aan de hand daarvan moeten zowel zij als haar man een keuze maken

ik vind het zoo vreselijk voor haar, ik weet hoe graag ze dit wilt en hoe welkom het kindje is ik hoop dan ook echt met heel me hart dat de vruchtwaterpunctie goed uitvalt en dat de rest operable is zodat ze alsnog een een gezond kindje in haar armen kan sluiten

wie heeft hier ervaring mee ik wil haar heel graag steunen in deze moeilijke tijden

groetjes nathalie :(

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach geen woorden voor! hopen dat het mischien allemaal nog mee kan vallen ,das niet niks ! dikke knuff voor der en de familie!

3. Silvia83

Silvia83 Lid

15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    Dat is geen fijn nieuws zeg :(
    Wens hun iniedergeval maar heel veel sterkte!

Maar ik heb deze aandoening gezien op tv, een gat in de buik, en dat konden ze heel mooi verhelpen. Ze duwden iedere dag een beetje de ingewanden de buik in en na zoveel dagen maakten ze het gat dicht!
    Dus ik hoop dat dat ook in dit geval mogelijk is!

Maar sterkte! Ik duim voor hun!

Liefs Silvia

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jeetje dat is niet niks zeg!

Ik heb dat inderdaad ook op tv gezien van die ingewanden, dat kunnen ze inderdaad mooi wegwerken. was een engelse meid.

sterkte voor je schoonzus

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik ook gezien, de ingewanden konden weer naar binnen geduwd worden als t ware, maar als er n gaatje in t hartje zit? Jeetje dan krijg je de schrik van je leven zeg! Pff heel veel sterkte voor hen gewenst en hopen dat ze geen keuze hoeven te maken en dat alles goed gaat!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes het is nu afwachten wat de vruchtwaterpunctie zegt hoop zo dat de rest goed is

groetjes nathalie

Deel Deze Pagina