Hallo, Ik heb een wiegje te koop. Inclusief een matras. Het wiegje zelf heeft een houten standaard en de bekleding idit. Zowel het wiegje als matrasje komen bij prenatal vandaan. Het wiegje is van het merk leopald en is maar 4 maanden gebruikt. Ook heb ik een badje met standaard en pompjes van bebe jou te koop. Het is in de kleur licht blauw. Ook heb ik nog veel zwangerschapskleding te koop. Zowel, spijkerbroeken, linnenbroeken, kuitbroeken, schirts en een jurkje en een rok. De kleing is allemaal maat 34/36. Ook een zwangerschapsjas heb ik in de aanbieding. Foto's op aanvraag via pb. Doe een leuk bod en het is van jou. Gr Lydia Ook 4 buikbanden en een bekkenband maat S
hoe veel wil je voor het wiegje hebben? En ook niet onbelangrijk . waar woon je ergens? Is wel makkelijk om te weten of het te doen is om het evt op te halen Heb je er ook foto's van?>
Foto's kan ik je mailen via de mail. Ik woon in Lelystad. Voor het wiegje dacht ik aan 100 euro. Dit is inclusief hemeltje en matras. Eventueel heb ik er ook hoeslakentjes (3), laknetjes (3), en 2 dekentjes voor. Daar zou ik dan 25 euro voor willen hebben.
Hoi Lydia. Ik wil je wiegje wel hebben, maar dat komt omdat ik denkt dat ik weet welke je hebt, heb je ook een foto?
Ik heb ook een Avent borstkolf in de aanbieding. Het is een handkolf. Er zitten ook 5 bewaarbekers bij. Ook heb ik een aantal Avant flessen (kleine) in de aanbieding. Laat het me maar weten.