Oh meid... dit is ook vreselijk en moeilijk te verwerken. Mijn vriend heeft hetzelfde meegemaakt. . Na veel ups en downs is hij die moeilijke periode doorgekomen. laat je omringen door vrienden en familie. Je hoeft dit niet alleen te doorstaan. veel sterkte x
Meid heel veel sterkte... ik weet niet wat te zeggen. Ik vind het al slopend om te moeten dealen met 1 ongeneeslijk zieke ouder, mijn moeder vecht nu ook al een jaar tegen die k*t ziekte. Trek aan de bel waar je kan, dit is wel heel veel op je bordje! 😘
Wat een vreselijk, afschuwelijk, verschrikkelijk nieuws. Ik heb zelf mijn vader moeten afstaan aan longkanker, ik was toen nog relatief jong- net in de twintig. Het is nu 13 jaar geleden maar ik mis hem nog steeds. Mijn moeder leeft gelukkig nog, ik moet er niet aan denken om haar ook nog te moeten missen. En nu lees ik hier dat jouw ouders beide ziek zijn, wat moet dat ongelooflijk zwaar voor je zijn. Ik wil je echt heel veel kracht en sterkte wensen en ik hoop dat je veel steun krijgt vanuit je omgeving.
Heel veel sterkte, wat een rot ziekte is het ook! Oneerlijke boel. Ik heb mijn vader verloren aan nierkanker, was en zware periode midden in mijn opleiding. Waar ik gelijk aan dacht is of je niet iets met je werk kan regelen. Zorgverlof oid? het is zo fijn om juist nu er even extra te zijn.
Wat vreselijk! Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk en zwaar. Daar zijn gewoon geen woorden voor. Het is zo moeilijk en zwaar om je dierbare te zien lijden aan deze ziekte.. Ik vond 1 ouder verliezen al vreselijk, laat staan beide. Heel veel sterkte gewenst..
Heftig meis. Probeer zorgverlof te krijgen idd zodat je naar je ouders kunt. Wat naar ook dat ze dan nog zo ver weg wonen... Onthoud dat er betere tijden gaan komen voor jou, hoe moeilijk het nu ook is en misschien ook nog wel gaat worden. In de toekomst schijnt de zon weer. Misschien houdt die gedachte je op de been. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en mijn moeder vorig jaar, beiden nog geen 60 jaar. Mijn moeder overleed toen ik 36 weken zwanger was. Op mijn uitgerekende datum was ik haar huis aan het leegruimen en schoonmaken voor de verkoop. Heftige tijd maar elke dag nog dankbaar voor mijn kindjes die me erdoorheen gesleept hebben. De reden waarom ik nog elke dag mn bed uitkom, naar buiten ga en gezond eet en leef. Jouw kindjes zullen jou er ook doorheen slepen. Laat je geluk en plezier van en met je kindjes bestaan naast het verdriet om de ziekte van je ouders. Beide emoties zijn oke. Veel sterkte!
Wat ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk mag je ze allebei nog heel lang bij je houden. Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt. Eerst mijn moeder, die bleek longkanker te hebben, ook in een longkwab. Gelukkig geen uitzaaiingen en ze is na chemo's en bestralingen, nu 5 jaar later, helemaal schoon verklaard, godzijdank! Mijn vader is in 2014 overleden aan melanoomkanker. Hij is 9 maanden ziek geweest. K*Tziekte!
Wat een lieve reacties allemaal! Mijn werk helpt me op alle mogelijke manieren, ik krijg altijd vrij om naar mijn moeder te gaan. Mijn vader ligt wat ingewikkelder natuurlijk. Gelukkig heb ik heel veel lieve familie en vrienden die me steunen maar ik heb geen broers of zussen dus voel me op moment soms toch wel eenzaam. Er is niemand om me heen die precies weet hoe ik me voel. @Veera, mijn moeder gaat chemo krijgen en daarna komt ze waarschijnlijk ook in aanmerking voor immunotherapie. Maar eerst moet ze hier weer bovenop komen. Fysiek herstelt ze snel maar ze is down en heel erg moe. Ik hoop zo dat ze mentaal deze klap kan opvangen.
Wat erg voor je meid, ik ben mijn beide ouders al kwijt maar hoop en duim echt voor je dat je toch nog een tijdje met en van ze kan genieten, sterkte!