hey hallo ik heb een vraagje. deze ronden voor het eerst pregnyl gespoten, om dat de iui dan makkelijker was te plannen i.v.m. de feestdagen. nu heb ik na vier dagen een ovulatietest gedaan die was positief maar niet knallend. (wilde even kijken of ik goed had gespoten de eerste keer) nu op dag 9 als ik dag van spuiten mee tel, heb ik weer een ovulatietest gedaan. (had er nog veel van de action liggen) en zag daar een streepje op, voor mijn idee geen tuurstreepje zal kijken of ik foto kan plaatsen. duurden het bij jullie lang voor de pregnyl 1500 uit jullie lichaam was ? ik weet dat het veel te vroeg is voor een zwangerschap. normaal zijn mijn ovulatietesten wit en uit niets een knaller groetjes izzy
Om te zien of pregnyl uit je lichaam is, kun je beter een zwangerschapstest dan een ovulatietest gebruiken. Op een ovulatietest kun je gedurende je hele cyclus wel iets van een streepje krijgen. Als je eerst lichter wordende zwangerschapstesten hebt, die daarna weer oplopen (of eerst helemaal wit geworden zijn), dan weet je dat je goed zit. Succes!
Ze zeggen dat hcg (pregnyl) halveert om de dag. Ik mag altijd testen twee weken na mijn eisprong, eerder zou kunnen leiden tot een vals positief. Heb je geen echo's bij je iui zodat je kan zien hoe je ei groeit en wanneer de iui gaat plaatsvinden? Ik had dat wel altijd. Ze zeggen dat hcg (wat in pregnyl zit) niet reageerd met een ovulatietest, een ovulatietest test op een andere stof. Toch zijn er wel mensen op deze site te vinden die hebben aangegeven een positieve ovulatietest te hebben gehad terwijl ze zwanger waren, maar dit is medisch nooit onderbouwd.
molly ja ik heb ook echo's voor de iui en mocht pas op dag 16 testen. maar was de eerste keer dat ik pregnyl gebruikten. was erg benieuwd of ik wel goed had gespoten. ik ben op dag 11 al ongesteld geworden maar kan misschien ook komen van de tarwekiemolie die ik ben gaan slikken na mijn eisprong.