32,5 week zwanger, beetje bloed, gesprongen adertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shampoo, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden,

ik maak me zorgen om het volgende en hoop dat iemand dit ook wel eens heeft gehad en me gerust kan stellen.

Gisterenavond (+/- 20.30 uur) ging ik naar het toilet om te plassen en toen ik met mijn wc papiertje af veegde zag ik een beetje roze bloed zitten. Ik schrok hier heel erg van. Na nog 2 hele kleine beetjes op mijn papiertje te hebben was het weg. De hele avond en nacht opgelet, maar tot nu toe niets meer gezien.
    Nu heb ik sinds een paar dagen (en gisteren dus best heftig) soms steken in mijn vagina en bij mijn schaambeen. Ook heb ik het gevoel dat er iets op mijn blaas aan het drukken is.
    Nu heb ik mijn verloskundige gebeld en zij zei dat dit kleine beetje bloedverlies (ik denk bij elkaar 2 druppeltjes) waarschijnlijk komt doordat er misschien een adertje is gesprongen door het indalen van de baby.

De baby voel ik nog steeds veel bewegen. Dit geeft echter ook wel eens een venijnig gevoel in mijn vagina (steek).

Is er iemand die die herkent? Ik moet er echt de hele dag aan denken...

Groetjes van een ongeruste shampoo

2. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    heey!

ik heb bij mijn vorige zwangerschap wat bloed verloren bij 12 weken. dit was ook een gesprongen adertje, maar je schrikt natuurlijk wel!
    goed dat je het wel ff hebt gevraagt aan je vk!
    maar nu het alweer weg is zou ik me geen zorgen meer maken. het komt ook wel vaak voor dat vrouwen soms wat bloed verliezen.

en dat drukkende gevoel en die steken zullen inderdaad je kindje zijn. van binnen word alles steeds meer aan de kant gedrukt en dat voel je denk ik nu.

hoop dat je je inmiddels wat minder zorgen maakt.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Niemand?

4. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Die steken in je vagina zijn volgens mij van het indalen. Maar dat bloed weet ik ook niet precies. Kan dat niet een deel van de slijmprop zijn?

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Misschien je slijmprop? Ik zou het toch even in de gaten houden.

6. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Er was geen slijm te bekennen. In mijn onderbroek zat ook geen bloed. Bij het natte van mijn urine (lekker praatje :oops: ) zat een beetje donkerroze bloed. De kleur van dit smilepoppetje :oops:
    (nou genoeg details, hihi)

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Slijmprop is volgens mij echt wel meer dan 2 druppeltjes bloed. Het heet ook niet voor niets slijm prop, dus dan zou er ook veel slijm mee moeten zijn gekomen.

Als je VK je gerust heeft gesteld, dan zou ik me daar maar aan vast houden. Zij heeft er tenslotte het meeste verstand van en kan je goed vertellen of er dingen fout gaan. Volgens mij is het sowieso vaak een gesprongen adertje als je zo'n klein beetje bloed verliest. Ik zou er gewoon even op letten.

8. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Slijmprop kan in deeltjes loskomen. Sommige vrouwen merken dan ook neit eens dat ze hem verloren zijn.

9. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Inderdaad, in de gaten houden. En als je het zelf niet vertrouwd of het geeft je geen goed gevoel: langs de VK gaan! Daar zijn ze voor hoor...

Deel Deze Pagina