Wie heeft er ervaring mee met de 123thuistesten, de ovulatietesten? De action is hier niet in de buurt dus dacht misschien zijn deze wel even goed? Wil mijn ei proberen op te sporen als ie er al is deze maand, vandaar.
Ik vond ze niet fijn.Ik had de dipsticks, en heb geen echte knaller gehad.zelfs niet even donker, dus heb donkerste als positief bedacht, en precies 15 dagen ongesteld.Na een positieve cb digitaal overigens.
Ik ben altijd erg tevreden met de zwangerenkids ovulatietesten (dipsticks). De zwangerschapstesten daarvan zou ik alleen niet doen maar de ovutesten zijn meer dan prima.
Ik heb ook de dipsticks en bij mij werken ze tot nu toe prima. Ik kreeg na een paar dagen een positieve test die 3 dagen aanhield en toen liep het weer af. Over 2 weken zullen we het resultaat weten
Das nu eens fijn te horen. Spannend over 2 weken, nu op het wachtbankje dus! Ik kan pas vrijdag (dag 11 gok ik) beginnen met te testen zal ze begin volgende week wel binnen krijgen. Heb je ook een foto van je dipstick positief?
Ik kon er niets mee. Geen positieve test gehad en ik vond ze ook erg smal en onduidelijk. Ik gebruik nu al heel lang de ovulatietesten van Zwanger&Kids. Elke maand 1 a 2 dagen een mooie knaller en ze zijn wat breder en duidelijker.
Ik adviseer je echt de testen van Sensitest, die zijn extra gevoelig en ik vond die helemaal geweldig. Heb eerste 6 maanden die van de Action gedaan en elke maand zat die fout! Met Sensitest was ik gewoon in de 4de ronde zwanger (totaal ronde 15). Ze zijn niet duur en je krijgt er altijd nog een gratis zwangerschapstest bij die ook heel erg goed zijn!