Hallo meiden, Ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten en heb op cd18 een positieve ovutest gehad. Naast ovulatietesten temp ik ook n mijn temp is nog steeds niet gestegen, terwijl dat al had gemoeten volgens mij? Iemand hier een beetje ervaring mee die mij kan helpen?? Alvast bedankt
Helaas kan ik je er niet mee helpen, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje...ik verwacht ook een temp stijging die er nog niet is..maar ik ben pas begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat iemand anders je vraag kan beantwoorden!
Vandaag mijn temp gestegen van 36,0 naar 36,2 hoop dat hij blijft stijgen nu, dan heb ik mijn eispong gehad en goed geklust ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt! Bedankt voor je reactie evengoed
Mijn ovulatietesten waren positief op mijn 18e en 19e dag. Pas de 21e dag steeg mijn temperatuur. Ze zeggen dat het pas 24-48 uur later gaat stijgen, dus is vast normaal! (Ik ben iig nu net zwanger!!)
ik heb wel positieve testen gehad maar geen verhoging. Kan dat ook? En vooral; deze vraag: vrijdag en zaterdag een positieve ovulatiesest, en zondag een negatieve test. Moet ik nou uitgaan van de positieve testen (clearblue testen met zo'n smiley) en dus dat mijn eisprong zondag geweest is (of maandagvroeg) of juist niet? (aangezien de temp verhoging nog niet echt duidelijk is)
Misschien dat je lh hormoon wel gepiekt heeft maar je ei om wat voor reden dan ook niet gesprongen is, ik zou nog door blijven testen, misschien dat hij nog komt??
ja zo zou ik ook denken. Ik heb 3 dagen een positieve test gehad en nu niet meer. Ik heb nog wel getest maar toch heb ik zelf zoiets van:zou het toch niet zo zijn geweest dat de eisprong wel geweest is?
Als je eisprong wel geweest is moet je temp gestegen zijn, dus zolan e temp niet gestegen is is je eisprong nog niet geweest
ja das waar, normaal zou ik het eens zijn met je alleen heb ik ook al een paar nachten heel slecht geslapen dus misschien is dat ook wel geen goed meetresultaat
Vreemd, zou zeggen op CD20 als hij morgen wel omhoog is. als je temp laag blijft zou het betekenen dat je geen ei hebt gehad óf je progesteron niet stijgt
Bij sommige vrouwen blijkt de eisprong helemaal niet uit hun lichaamstemperatuur. hierzelf gaat de temp pas laat omhoog, (bij vorige zwangerschap pas 5-6 dagen na ei en had ik zelfs daarna nog een temp daling)... uit andere tekenen (pijnlijke borsten) bleek wel mn eisprong, en achteraf gaf de echo mij gelijk...
Cerberus, heb je er een kaartje van? Bij mij stijgt hij ook al 2 maanden heel laat en toch geven de overige tekens wel een eisprong aan...
Nou die is wel duidelijk op dat kaartje vind ik, temp stijgt juist heel goed. Als je temp iedere keer niet stijgt na een eisprong is dat een teken dat er niet genoeg progesteron wordt aangemaakt, dan kan een embryo niet goed ingenesteld blijven in het bmslijmvlies.
Dank je ik zie dat je het kruis zelf hebt gezet.. kreeg je ook geen kruis van FF? ik ben ook al 2 maanden zelf een kruis aan het zetten omdat de overige tekens voor mij duidelijk zijn... dat er toch een eisprong geweest is