hai ik had eens een vraagje, ben nu dus bijna 28 wk zwanger en heb sinds gister ineens heel erg vaak pijnschueten in mijn zij links waar ook mijn placenta grotendeels ligt die ligt voor en op de zij. iemand een idee wat dit kan zijn? ook heb ik sinds een paar dagen menstruatieachtige krampen ook erg vervelend. de kleine ligt al sidns het begin in een stuit en weet dus niet hoe hij nu ligt aangeizne ik vrijdag weer heen moet. hij is wel druk met vlagen en dan vooral savodns in bed.
ik heb ook last van pijnscheuten in mijn zij. maar dat komt meer dat mijn kleine mij in mijn zij trapt of slaat. aangezien die van mij eerst ook in stuit lag en misschien nog dat weet ik niet heb dinsdag over een week weer controle
Nou sinds gisteravond heb ik ook onwijs last van pijn in mijn rechterzij. Had de VK eerder al gebeld, blijkt bandenpijn te zijn. Door de groei van je baarmoeder.. Maar voor het eerst blijft het wat langer aanhouden, normaal had ik er een paar uur last van. Ik weet het niet..
heb het dus een beetje als blauwe plekken gevoel nu. echt erg lastig. vind deze zwangerscap zowiezo wat zwaarder dan me eerste. ga nu wat sneller door denk ik. heb dus ook nog niet gebeld moet vrijdag heen en de kleine beweegt nog wel goed. heb dus ook het idee dat het miss een kombi is. van trappelen of eerder meppen hihi benen liggen onderr, tegne de placenta en dan groeien want ook me vel kriebelt en rekt giga op. de striea word zeg maar weer donkerder. en dus miss ook de bandenpijn aan de onderkant. pff hihi en dan word het nogwarm ook hahaha.
ben toch mar heengeweest en moet rust nemen. kleine doet goed maar ligt dus met koppie tegen die zere plek en dat kan het dus zijn. en verder dus veel rust want hi jsi bang dat anders de weeen al beginnen aangeizen ik al last heb van mensturatiekrampen.