Hoi meiden, Na 2 weken ongeduldig wachten, mogen wij morgen eindelijk naar de VK !! Jippie Ik ben zo benieuwd morgen gewoon een vk hier in spijkenisse, en volgende week de gynocoloog in het SFG ziekenhuis ivm met crohn en eetstronis hebben ze liever dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf. Oh god wat ben ik opgetogen zo blij ik speel morgen al helemaal af in mijn hoofd en gaan we eindelijk ons kikervisje zien hihi Hadden jullie hier ook last van ? Ik voel me ernorm goed op wat kleine zwangerschaps kwaaltjes na !! Ik heb ook echt het gevoel dat alles gewoon goed is Hoe waren jullie eerste ervaringen ? X
Ik woon zelf ook een spijk.. Maar zit niet bij een vk in spijk ( ivm redenen door me werk als kraamverzorgende ) Ga wel rond week 27 naar een vk in spijk.. Helaas .. Moet je bij gyn lopen ivm crohn joh ?? Slik je medicijnen of spuit je humira nog?? Of kan dat niet meer?? Ik vond het ook spannend hoor.. Elke keer weer voor echo besprongen de zenuwen me flink!!!
Veel plezier vandaag!!! Ik vond het elke keer spannend en dan stond ik nog niet eens onder extra controle.
Dank jullie wel !!! Zijn samen zo zenuwachtig hahah zitten hier zelf als twee kleine kinderen uurtjes weg te tellen hihi Ik laat het horen hoe het was hihi