Hallo meiden, Ik kon me niet inhouden en heb vandaag een kruidvattestje gedaan (twee dagen voor mn nod). Ik wou de test al weggooien toen ik een heel licht tweede lijntje zag verschijnen... De foto is nadat de test opgedroogd is, daarvoor krijg ik de test niet goed op de foto met het hele lichte lijntje... Bekijk bijlage 40651 Zien julie het ook?
zo zag die van mij er ook uit 2 dagen voor NOD.....dus zou over 2 dagen nog eens proberen, maar ik denk dat je wel goed zit.
Ik zie ook een streepje hoor. Hij is licht, maar zeker te zien. Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen en dan zul je zien dat ie al een stuk duidelijker is. Bij deze vast (voorzichtig) gefeliciteerd!!!
Ik zie een heel licht 2e streepje, een voorzichtige felicitatie. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Bedankt voor het kijken meiden. Ik test op mn nod (=maandag) nog eens. Het is extra spannend na mn miskraam in november...
Bedankt voor het kijken! Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan en ik maandag een goeie positieve test heb...
Hey Noukje Mijn test van vanochtend ziet er precies zo uit Laat het alsjeblieft goed gaan voor ons beidde... P.S mijn camera is zo wazig kan er helaas geen goede foto van maken. Liefs S
JA JE BENT ZWANGERRR JIEHAAA gefeliciteerd!!! die van mij was ook zo een paar dagen geleden hihihihii... doe morgen nog een, bij mij wassie 1!! dag later al donkerder!! leuk man.. ben benieuwd. ik ga je even in de gaten houden hieronder foto van mijn testen