hoi hoi ben nieuw hier ben 30 jaar we hadden in februari besloten om aan kinderen te beginnen maar omdat mijn vriend veel medicijnen heeft voor zijn hart hadden we niet verwacht dat het zo snel zou gaan. en woensdag de eertse test gedaan en ja positief en vandaag ook nog eens 2 testen gedaan beide positief vind onwijs spannend groetjes mirella
Gefeliciteerd!!! Wij zyn ook sinds februari bezig en weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben, maar sinds vandaar (M'n NOD dag) ben ik pas bly, vanochtend was ie weer posi Hoop dat alles naar wens gaat!! Voel je al iets??? (Peelen1981)? Geniet ervan!
Leuk peelen, ik ga morgen naar de huisarts ) Maar ik snap het niet, hoe kan je al vyf weken zyn, je had de test pas vorige week woensdag gedaan?!
ja klopt had niet verwacht al zwanger te zijn omdat ik 5 weken gelden een auto ongeluk heb gehad en omdat mijn vriend veel medicijnen heeft voor zijn hart had ik niet verwacht dat het zo snel zou gaan. maar omdat ik vorige week foto's moest maken van hoofd en nek en ik zei dat ik misselijk was waar ik van dacht dat nog van ongeluk waszei die vrouw ben je niet zwanger ummmm nou toen heb ik dus pas die test gedaan en die waren dus positief dus een hele verrassing eigenlijk. 11 juli om 19,15 moeten we na de vk voor echo enzo dus spannend