Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum omdat ik graag een kindje wilde. Nu we ervoor gegaan zijn, ben ik bijna meteen zwanger.... Het voelt nog erg onwerkelijk, maar we zijn echt superblij..... Ik voel me zo bijzonder... Hebben jullie ook zo'n gevoel?
Gefeliciteerd! Ook hier nog steeds het gevoel dat het niet waar is, dat blijft nog wel even denk ik Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Dat heb ik ook (gehad) ik moet zeggen sinds vandaag denk ik er niet meer iedere minuut aan Echt genieten kan ik niet eerder dan als we voorbij de 12 weken zijn.....
gefeliciteerd zeg! Dat gevoel blijft denk ik wel even, het is zo onwerkelijk! Ook ik weet sinds gister dat ik zwanger ben en ik zweef gewoon nog steeds op een roze wolk! Lekker genieten meis!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Het beschrijven dat ik zwanger ben hier heeft het voor mij al iets concreter gemaakt. Het is echt superleuk dat ik het hier kan schrijven, omdat we het verder nog even voor ons tweetjes willen houden. Ook leuk dat een aantal mensen ongeveer even ver zijn.... Echt grappig... Ook ik durf nog niet echt goed te genieten, ergens houd ik in gedachten dat er toch een kans is dat het nog mis gaat. Het is zo pril allemaal. Ik heb ook veel buikkramp en een beetje bloedverlies. Ik belde voor het eerst de verloskundige om een afspraak te maken (moet trouwens al snel zeg!) en zij raadde mij een echo over twee weken aan, om uit te sluiten dat het verkeerd zat... Maar ik ben natuurlijk vergeten te vragen wat er dan verkeerd zou zijn.... Hebben jullie toevallig ook buikkramp en bloedverlies (een klein beetje en vooral erg donker bloed)...... O ja, en jullie natuurlijk ook hartelijk super gefeliciteerd!