Twee stuks! Echo 4+4

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Beay, Aug 23, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beay

Beay Bekend lid

Jul 29, 2019
    778
    585
    93
    Female
    Hoi!
    Zojuist een echo gehad met 4+4.
    Ik ben een schijnbaar een behoorlijk hoog risico en ik werd vanmorgen gevraagd om direct te komen. Ik had niet verwacht ook een echo te krijgen, maar deze wel gehad. Foto toegevoegd.
    Ik heb benoemd het vermoeden te hebben dat het er 2 zijn (zonder verklaarbaar reden).
    Op de echo waren inderdaad 2 holtes te zien in het baarmoederslijmvlies. 1 hoog, 1 laag in de baarmoeder.
    Ze mag het nog geen goede zwangerschap noemen, want beide holtes zijn leeg (wat prima is voor dit termijn). Ze dacht een hartvormige baarmoeder te zien, dit vond ik wel wat spannend.
    Ik vind het echt zo gaaf dat het er 2 zijn! Iemand anders die er ook al zo vroeg achterkwam?

Benieuwd naar alle verhalen!

Attached Files:

Zoesje, Mrs1, LENR and 2 others like this.
  2. LENR

LENR Actief lid

Apr 13, 2023
    185
    103
    43
    Female

Oww wat spannend!
    Geen ervaring maar wel super leuk! :D

Beay likes this.
  3. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

Jun 18, 2023
    2,383
    1,324
    113
    Female
    Super zeg! Geen ervaring met tweelingen maar alvast gefeliciteerd :o:

Beay likes this.
  4. Baron1898

Baron1898 Lid

Aug 3, 2023
    11
    4
    3
    Female
    Ik heb ook een tweeling!
    Kwam erachter met 6 wk denk ik ivm bbz daarvoor. Niks leuker als een tweeling :). Hopelijk 2 kloppende hartjes

MamaSofie1 and Beay like this.
  5. Beay

Beay Bekend lid

Jul 29, 2019
    778
    585
    93
    Female
    Ik vind het zo eng! De ene zag er op termijn uit, de andere was iets kleiner. Was dit bij jou ook zo?
    De gyn zei dat het op dit termijn allemaal nog mag. Maar wachten is zo moeilijk! Wel aangeraden dubbel foliumzuur te slikken. Ze zei dat ik wel rekening moest houden dat het kan gebeuren dat er de volgende keer nog maar 1 te zien was.

6. enceinte

enceinte Actief lid

Aug 17, 2023
    339
    338
    63
    Female
    Gefeliciteerd! :) Ik heb er ook geen ervaring mee, maar het lijkt me onwijs leuk. Wanneer heb je weer een echo? Spannend!

Beay likes this.
  7. Baron1898

Baron1898 Lid

Aug 3, 2023
    11
    4
    3
    Female
    Bij mij is de ene altijd iets kleiner geweest. Had ook een andere uitgerekende datum n.a.v. de metingen. Het blijft heel spannend de eerste weken

Beay likes this.
  8. Beay

Beay Bekend lid

Jul 29, 2019
    778
    585
    93
    Female
    Ik heb er gisteren 1 gehad omdat ik erg ongerust was. Ik was zo erg duizelig dat ik na de trap op of af even moest gaan zitten.
    Uitwendige echo gehad, ze doen het goed!

Attached Files:

Milena92, JupitR, Krv and 1 other person like this.
  9. Beay

Beay Bekend lid

Jul 29, 2019
    778
    585
    93
    Female
    Wat super gek! Hier dus gisteren 1 dag verschil gemeten. Terwijl mij is vertelt dat een dubbele eisprong niet dagen na elkaar plaats vindt. Mogelijk dan later ingenesteld?
    Hebben ze jou vertelt hoe dat kan?

10. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,438
    1,029
    113
    Female
    Gefeliciteerd @Beay!
    Helemaal na wat ik lees in je onderschrift! Ik wens je een top zwangerschap toe!

Beay likes this.
  11. WWJD

WWJD Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Wat bijzonder.

Op dit termijn is het nog mm werk en is een meetfout zo gemaakt. Daarom zegt de termijn pas iets met de termijnecho echo (10-12 weken). 1 dag verschil vind ik in dat opzicht nog heel netjes.

Beay likes this.
  12. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,593
    4,447
    113
    Female
    Wat geweldig! Gefeliciteerd @Beay ❤️

Beay likes this.
  13. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,710
    7,187
    113
    Female
    Ah, ik like net dit bericht, maar las daarna je handtekening. Een vanishing twin, wat verdrietig. Zeker omdat het er toch ook even wel goed uitzag. Hopelijk blijft met baby A alles goed gaan! ♡

Beay likes this.

Share This Page