twee temperatuur dipjes???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Poohbeer2, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, ik heb elke ronde twee temperatuurdipjes.
    1 op dag 10 van mijn 28 dagen cyclus. En de tweede (tevens mijn ei) rond dag 13.
    Wat betekend de eerste dip??

Temperatuurkaartje in mijn banner

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi die betekenen eigenlijk niks. Dat kan. Ik heb nog wel meer dipjes. Alleen klus ik wel bij elk dipje, omdat ik altijd een dip heb als mijn ei er is.
    Maar ik heb bijvoorbeeld vandaag ook een dip, maar ik weet dat dit nog lang mijn ei niet kan zijn. Maar waarom dit laag is? Misschien te kort geslapen, of juist te lang. Kouder in de slaapkamer? Het kan van alles zijn.

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Maar ik heb het elke keer op dag 10. En op dag 13 ongeveer weer een dip, maar dat is dan mijn ei.
    Bij een koude kamer ofzo, dan zou het toevallig ene keer kunnen gebeuren, maar ik heb het al 3 maanden op rij op dag 10 exact. Heel vreemd...

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Komt inderdaad misschien wat vreemd over, maar als je dit vaker gebeurd zou je denken dat jouw lichaam gewoon zo in elkaar zit.
    Mijn temp huppelt altijd wat op en neer en is lang niet zo stabiel als die van jou, maar toch herken ik zelf duidelijke patronen erin.

Zie dat je cyclus redelijk hetzelfde is dus denk dat het gewoon bij je hoort.

Ik duim voor je meid, want als ik kijk hoeveel cyclussen je in je handschrift hebt staan ben je wel eens aan de beurt!!!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dank je wel Esther.
    Vond het iets vreemds. Ben sinds kort nog maar bezig met tempen maar zag dat die dip op de tiende elke keer terug kwam. Dacht eerst dat het toeval was zoals Babke beschreef. Dus koude kamer, of zo. Maar dat kan het niet zijn.
    En ja, we zijn al weer meer dan anderhalf jaar bezig. Wil niet echt lukken dus.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik hoop dat je snel duidelijk hebt meid!!
    Mijn temp is deze maand (na ei) opeens veel stabieler, en dat vind ik juist weer heel raar.
    Zo zie je maar, een vrouwenlichaam is gewoon iets raars.

Ik duim voor je dat het snel mag lukken!!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ja het had fijn geweest als we er een gebruiksaanwijzing bij hadden gekregen. Snap af en toe ook helemaal niks van mijn lijf.
    Je temp ziet er nu mooi stabiel uit, ik duim voor een goed teken!

Deel Deze Pagina