Hi dames, Vandaag weer een testje gedaan vanwege mijn onregelmatige cyclus..(pco) Dit streepje verscheen na 5 min, toen ook meteen een foto gemaakt. Wat denken jullie? Ik hoop het zo! Heb pcos en ben 1 keer eerder op de natuurlijke manier zwanger geraakt anderhalf jaar geleden maar dat is geëindigd in een miskraam.. Liefs
Lief dat jullie allemaal zo snel reageren.. Ik ben een maand geleden nog bij de gyna geweest en zij vertelde me dat het zo wat onmogelijk zou zijn om nog eens natuurlijk zwanger te worden met pcos vandaar dat ik super onzeker ben nu.. En ook omdat het streepje niet meteen verscheen maar na 4/5 min.. Als dit echt zo blijkt te zijn kan mijn geluk niet op!
Oh wat spannend allemaal! Maar die test reageert echt alleen als je zwanger bent hoor dus ik zeg alvast: gefeliciteerd! Heb je een action in de buurt? Kun je lekker goedkoop de komende 2 dagen nog even doortesten! Wow! Echt gaaf voor je!
Nee niks gebruikt, hebben eigenlijk volgende maand intake bij fertiliteit. Zou dan ook een grote verassing en een wondertje zijn mocht het zo zijn nu!