Twee testen streep zichtbaar, net wat "roze" afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by NLJH, Sep 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam

Dank voor je berichtje! Ik heb de huisarts / vk nog nier gebeld aangezien wij maandag op vakantie gaan voor een weekje dus we dachten het is handiger om dan gewoon na de vakantie contact op te nemen. Ik blijf gewoon netjes de testen doen elke dag, heb ze tenslotte toch liggen, en zolang ik een twee streepjes zie stelt dat me ergens toch gerust :)!

Word sowieso een periode van afwachten en alles op je af laten komen dus dat zal een moeilijke maar hele goede leerschool zijn voor iemand die nooit geduld heeft en alles in eigen hand wil houden hihi!

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,080
    17,053
    113
    Ik heb de eerste 7,5 week regelmatig bruin, roze en zelfs rood bloedverlies gehad. Was wel enkel met afvegen, heb nooit wat in m'n ondergoed gevonden.
    Dan een paar dagen niet, dan een paar dagen wel. Ging af en aan en heb er goed om in de stress gezeten.

Wat het steeds was, geen idee, de gynaecoloog zei dat het wel vaker voorkomt. Zolang je geen krampen hebt, het niet doorzet en je geen stolsels verliest, mag je er wel vanuit gaan dat het goed zit.

3. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Oke toch "fijn" om te lezen zulke uiteindelijk positieve ervaringen!
    Dank meiden!

4. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Mijn beste vriendin ook (zelf gyn notabene) en nu 19 weken zwanger! (Om je nog even happy je vakantie in te sturen :) )

5. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Dankje dankje! Inmiddels al aantal keer naar de wc geweest maar een net schoon wit wc papiertje :)!

Share This Page