Hi dames! Bij mijn eerste had ik echt een fantastisch zwangerschap!! Een paar dagen moe geweest, maar verder nergens last van gehad! Nooit misselijk geweest, etc.. Nou.. dit keer is dit toch echt anders. Continu bloedverlies gehad vanaf het begin, gelukkig lijkt dat nu onder controle, continu misselijk, overgeven, moe, in het begin echt heeuull veel puistjes gehad, last van mijn borsten, etc. etc. Ik denk af en toe echt .. 'eet mijn schoen op als dit ook een meisje is', maar weet dat dit allemaal bakerpraatjes zijn.. Hoe pakte dit uit bij jullie ?
Hier nu ook twee verschillende zwangerschappen. M'n buik is anders qua vorm, 10x misselijker geweest en minder moe. Maar t word ook een meisje! Ik dacht dus eerst dat t een jongetje zou worden puur afgaande van m'n symptomen Terwijl deze zwangerschappen snel achter elkaar zijn. Ze schelen maar 14 maanden straks en toch zo verschillend.
Bij mijn dochter en zoon hetzelfde. Dus geen verschil. Nu redelijk hetzelfde weer dus hier zegt het echt niks.
Ik ben voor de 3e keer zwanger, maar ook voor de 3e keer anders zwanger. Heb straks toch echt 3 jochies
2 verschillende zwangerschappen en 2 meisjes. bij eerste totaal geen misselijkheid en bij tweede tot 18-19 weken....bij tweede ook veel meer moe en slecht slapen. Bij eerste sliep ik heel lang heerlijk Wel bij beide vocht vasthouden, ben nu 31 weken en echt al dikke voeten enkels en benen....dit keer wel met tintelingen dat was bij eerste dan weer niet
Mijn eerste 2 waren ongeveer hetzelfde (misselijk) en mijn laatste 2 (niet misselijk) Het zegt dus helemaal niets
Hier twee heel verschillende zwangerschappen en hetzelfde geslacht. Iedereen zei ook; het moet wel een meid zijn want je bent zo anders zwanger maar het is toch wederom een jongen.
Mijn zwangerschappen waren vrijwel hetzelfde, terwijl ik een dochter en een zoon heb gekregen, dus... bakerpraatje
Ook ik heb 2 totaal verschillende zwangerschappen, kreeg ook continu te horen 'Dan zal het nu wel een meisje zijn' maar toch echt beide een jongetje.
Hier 2 vergelijkbare zwangerschappen. Zijn dan ook 2 meisjes. Volgens de bakerpraatjes zou het 2 x een jongetje zijn
Hier twee zeeeer verschillende zwangerschappen, ook zeer verschillende kinderen... wel allebei een meisje
Ik was bij mijn tweede overtuigd dat het een meisje was, ik voelde me zo anders als bij de eerste... Maar het bleek toch een jongen te zijn.. De derde , wel een meid, zei iedereen dat ik heel anders droeg op het eind maar zelf zag ik dat niet zo..
Het is wel grappig, want ik ben nu echt hetzelfde zwanger als hoe ik destijds zwanger was van mijn eerste dochter. Terwijl de zwangerschap van mijn zoon heel anders was. Maar daarentegen, mijn vriendin is nu heel anders zwanger dan dat zij van haar zoon was dus ze dacht echt dat het nu een meisje was, maar het blijkt toch echt weer een zoon te zijn.
In totaal zes keer zwanger geweest (2 keer mis gegaan) en elke keer wat anders. Wel met mijn 1ste zwangerschap dagelijks 9 maanden lang overgegeven en het was een meisje. Beide zonen niet echt misselijk geweest. Nu in deze zwangerschap tot vorige week af en toe behoorlijk misselijk en overgeven. Ik dacht echt even dat het een meisje zou zijn. Maar toch echt een jongen onderweg. Helaas een bakerpraatje.
Hier 2 verschillende zwangerschappen en allebei meisjes. Bij de een wel misselijk, bij de ander niet. Bij de 1 wel zwangerschapsdiabetes, de ander niet. Bij de 1 wel bekkeninstabiliteit en bij ander niet...
2e zwangerschap was heel anders dan de 1e en was ook een ander geslacht. Maar de 3e was ook weer anders, een beetje een mix van de 1e en 2e en dan nog wat nieuws erbij . Dus... 3 verschillende zwangerschappen en 2 geslachten... Zal dus allemaal meer toeval zijn...