Twee ukken en ik ....

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door wendy2010, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Sinds 3 maanden officieel gescheiden en sinds december m'n eigen huisje ... Wat nu?
    Ik heb wel zelf de beslissing genomen en sta er 100% achter, maar het valt me wel zwaar. Ik mis hem niet, maar mijn kinderen wel heel erg als ze bij hem zijn, terwijl ik wel kan genieten van de rust die ik dan heb.

Dat komt waarschijnlijk door mijn lichamelijke gebreken ... Bm verwijdering, aanhoudende pijn ik buik, verwaarloosde bekken instabiliteit
    Mijn benen en rug waren al flink afgetakeld door de zwangerschappen, m'n kinderen waren 4160 (38.6) en 5065 (37.3) allebei met ks en 15 mnd ertussen ..

Zit nu in revalidatie traject en het voelt alsof het nooit meer goed komt... Maar daar ga ik me natuurlijk niet bij neer leggen

Ik ben op zoek naar heel veel antwoorden, maar weet nog niet precies op welke vragen eigenlijk allemaal.

Ik kan trouwens nog wel goed overweg met mijn ex, gelukkig ... Dus daar heb ik iig geen stress van maar wel van veel andere zaken.
    Zijn er nog mensen die tips hebben voor alleenstaande moeders, waar je niet 123 aan denkt?
    Op financieel gebied vooral dan

2. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vevelend voor je dat je gezondheid op dit moment niet is wat het moet zijn. Ik begrijp dat het dan best zwaar is om voor 2 kindjes te zorgen.

De enige tip die ik je kan geven op financieel gebied is het aanvragen (als je dat niet al hebt gedaan) van de diverse toeslagen. Je hebt ook diverse belastingkortingen als alleenstaande moeder die je kunt aanvragen. Heb je dit al gedaan?

Deel Deze Pagina