geen blaasontsteking wel pijn bij plassen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door fitty, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik heb geen blaasontsteking wel pijn/ niet heel erg maar wel vervelend gevoel bij plassen... wie herkend dit ?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ligt de kleine misschien op je blaas en is hij daardoor geïrriteerd? Dat heb ik hier nu al een paar keer gehad. Wel een spoortje bloed bij de urine, maar niet noemenswaardig.

Je kunt proberen veel te drinken en bv extra vit C via tabletten of cranberrysap in te nemen.

3. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Heb ik ook, al een paar weken. Geen blaasontsteking, maar wel het gevoel alsof je blaasontsteking hebt. Was volgens mijn gyn helaas niets aan te doen (ik mocht pijnstillers proberen, maar ze gaf me weinig kans), de kleine ligt gewoon mijn blaas te verpletteren.

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik was vandaag bij de fysio en dit kan ook aan je bekken bodem spieren liggen ze gaf me wat oefeningen mee en waar op te letten bijv qua houding tijdens het plassen , ben benieuwd of het werkt

5. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Ken het gevoel! Ook ik heb me op een blaasontsteking laten testen, maar dot was t niet. Bij mij is idd ook geconstateerd dat t m'n voorste banden zijn in combinatie met m'n bekken :(. Ook is er bij meerdere echo's al gebleken dat m'n kleine man m'n blaas als stootkussen gebruikt. Daar is helaas niets aan te doen. Voor m'n bekken en banden doe ik ook oefeningen :)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb 3x een test laten doen op blaasontsteking paar jaren geleden.
    2x negatief en de laatste positief.
    ondanks alle pijn en bloed konden ze niets vinden... blijkbaar niet goed gekeken? geen idee. zou toch nog een keer laten kijken als het niet over gaat.
    nu voelt het soms ook wat naar omdat alles wat meer doorbloed is en wat opzwelt zeg maar. alles is dan wat gevoeliger, ook je blaas

7. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Hier ook. Word er gek van!!! Drink me een ongeluk, maar de steken gaan niet weg. Kleine man ligt ook al ingedaald en met z'n koppie mijn blaas te verpletteren.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had een schimmelinfectie toen ik pijn had bij het plassen. Test op blaasontsteking negatief dus toen zalf mee en daar was het snel mee over. (Had dus geen jeuk oid)

Deel Deze Pagina