Ik heb geen blaasontsteking wel pijn/ niet heel erg maar wel vervelend gevoel bij plassen... wie herkend dit ?
Ligt de kleine misschien op je blaas en is hij daardoor geïrriteerd? Dat heb ik hier nu al een paar keer gehad. Wel een spoortje bloed bij de urine, maar niet noemenswaardig. Je kunt proberen veel te drinken en bv extra vit C via tabletten of cranberrysap in te nemen.
Heb ik ook, al een paar weken. Geen blaasontsteking, maar wel het gevoel alsof je blaasontsteking hebt. Was volgens mijn gyn helaas niets aan te doen (ik mocht pijnstillers proberen, maar ze gaf me weinig kans), de kleine ligt gewoon mijn blaas te verpletteren.
Ik was vandaag bij de fysio en dit kan ook aan je bekken bodem spieren liggen ze gaf me wat oefeningen mee en waar op te letten bijv qua houding tijdens het plassen , ben benieuwd of het werkt
Ken het gevoel! Ook ik heb me op een blaasontsteking laten testen, maar dot was t niet. Bij mij is idd ook geconstateerd dat t m'n voorste banden zijn in combinatie met m'n bekken . Ook is er bij meerdere echo's al gebleken dat m'n kleine man m'n blaas als stootkussen gebruikt. Daar is helaas niets aan te doen. Voor m'n bekken en banden doe ik ook oefeningen
heb 3x een test laten doen op blaasontsteking paar jaren geleden. 2x negatief en de laatste positief. ondanks alle pijn en bloed konden ze niets vinden... blijkbaar niet goed gekeken? geen idee. zou toch nog een keer laten kijken als het niet over gaat. nu voelt het soms ook wat naar omdat alles wat meer doorbloed is en wat opzwelt zeg maar. alles is dan wat gevoeliger, ook je blaas
Hier ook. Word er gek van!!! Drink me een ongeluk, maar de steken gaan niet weg. Kleine man ligt ook al ingedaald en met z'n koppie mijn blaas te verpletteren.
Ik had een schimmelinfectie toen ik pijn had bij het plassen. Test op blaasontsteking negatief dus toen zalf mee en daar was het snel mee over. (Had dus geen jeuk oid)