een tennis elleboog en de medicijnen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jorinda40, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb sinds kort last van een tennis elleboog en gister bij huisarts geweest te lang mee doorgelopen omdat ik zwanger wil worden en geen medicijnen wil nu ben ik toch langs gegaan want de pijn is te hevtig .heb ik dus toch medicijnen gekregen. kunnen ze kwaad als je zwanger wil worden en dan ook zwanger raakt ik ben nog in het stukje rond de eisprong. medicijnen zijn.omeprazol maag zuur remmer 1 per dag en diclofenacnatrium maagapresistent 50 mg ontstekings remmer beter even voorbehoedsmiddel tussen door of wat is het advies.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jorinda,

het heeft geen invloed op zwanger worden. We raden wel aan om in de zwangerschap alleen paractemol te gebruiken. De medicijnen die jij krijgt zijn niet heel sterk ofzo. Voor het juiste advies zou ik toch even je eigen huisarts of apotheker raadplegen. Gezien je leeftijd zou het jammer zijn om een maand over te slaan...Slik je al foliumzuur? Beterschap met je elleboog!
    Hmm, wat nog een alternatief kan zijn is een injectie in de slijmbeurs met een corticosteroïd en aneastheticum. Dat is namelijk lokaal en komt niet of nauwelijks in je bloedbaan. Zoals gezegd, overleg met je huisarts.

Mirjam

Deel Deze Pagina