geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    normaal voel ik me eisprong best duideljk en heb ik ook witvloed enzo.. maar deze maand helemaal niks betekend dat ik dan geen eisprong heb gehad?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik weet het antwoord niet zeker, maar volgens mij zijn er zat vrouwen die ook niet zo veel /of niets voelen van hun eisprong, maar deze weldegelijk hebben!
    Bij twijfels zou je de volgende cyclus toch gewoon eens ovulatie-testen kunnen gebruiken!?

Liefs, Mirre

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik voelde mijn eisprong ook niet iedere maand, dat wil niets zeggen hoor, ik zou er gewoon vanuit gaan dat je een ei gehad hebt, en idd bij twijfel kan je ovulatietesten gaan gebruiken

4. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben nu aan het tempen, en nog geen eisprong genoteerd door ff...k hoop wel dat er een eisprong komt..maak me stiekum weer druk, zo van wanneeer komt ie nu???

pfffff bengel

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik ben ook aan het tempen. Normaal een kruis bij ff. Maar nu niets. Ben ook begonnen met ovu testen (wel te laat, had normaal bij dag 10 moeten beginnen). Maar weet niet of eitje nu laat komt.

Heb voor mezelf voorgenomen, dat ik deze maand nog even aankijk en dan volgende maand vroegtijdig begin met ovu testen. Samen met ff kan het ik dan waarschijnlijk iets specifieker noemen.

Als mijn eitje er nu nog aan moet komen, moet ie snel wezen. Ik heb maar een cyclus van 27 dagen. (Zit nu op dag 18 van cyclus).

Maar maak me er verder niet druk om. Ik denk hoe langer ik temp en ovu testen gebruik hoe eerder ik een soort regelmaat in de cycus zal ontdekken.

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

alhoewel...... een klein beetje druk maak ik me toch ook wel?

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Niet doen hoor meiden...dan blijft je eitje juist weg... ;)
    Probeer toch maar te ontspannen als het enigzins mogelijk is. Misschien een manier zien te vinden om je gedachten te verzetten?

8. bengel

bengel Niet meer actief

tja sandra, was dat maar zo gemakkelijk
    ik heb zeer onregelmatige cycli en een vage menstruatie, slechts 2 x uit mezelf...vandaar dat ik me druk maak of me ei wel springt..
    als t goe dis wel hoor, zei degyn, die eiblaasjes zag tijdens onderzoek...
    maar toch, soms zie ik t errug zwart wit..helaas...

jij succes aankomende dagen!!
    gr bengel

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hmm ok.. niet ongerust maken dus.. en ik zag op een ander onderwerp (dat ik niet meer kan terug vinden :oops: ) over witte vlokken in de urine, nou het is me nooit opgevallen ik bekijk me urine niet zo.. :) maar het viel me op dat ik dat ook erg heb maar dat kan altijd tog?

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat je je eisprong niet voelt betekend helemaal niks, de een voelt de eisprong elke maand weer aan en vergaan soms van de pijn, de ander voelt helemaal niks, de ander voelt afwisselend de eisprong....en soms voelen vrouwen de eisprong enkel maar vanuit de linker of rechterkant....

doe rustig aan meid zet er niet teveel druk achter want dan zit je straks te stressen en dat is zeker niet bevordelijk...

succes

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik snap je hoor meis.... ;)
    Tis ook gewoon moeilijk....

Deel Deze Pagina