Vraag over het slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pumbaa, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Mijn kleine meid 6 weekjes oud is een erg onrustige slaapster. Nou is ze op advies van de kraamzorg vanaf ongeveer dag drie ingebakerd omdat ze zichzelf wakker sloeg. Dat ging tot voor kort goed. Mijn dame is erg bewegelijk en vooral in de nacht blijft ze dus niet liggen op haar zij/rug. Ze 'tijgert' iedere keer waardoor ze verschuift in haar bed en dus bijv. Dwars komt te liggen. Ik vind dit een beetje akelig omdat ze ook met haar hoofd onder de dekens komt te liggen. Nou heb ik de dekens al zover naar beneden liggen dat ze met haar voetjes tegen de achterkant aan ligt maar weet dus niet hoe ik de rest op moet lossen. Zijn hier misschien meiden die het herkennen en weten wat ik er tegen moet/kan doen? Alvast bedankt voor de reacties!

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hier was dat ook zo...toen Lucas in de puckababy lag. Ik vond het ook eng omdat hij zijn handjes niet vrij had.

Misschien is een Snoozzz een idee voor jullie? Die kun je ook gebruiken als je bijv. bij iemand op bezoek gaat (is nl ook te gebruiken bij een 1 pers. bed)

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@heppiedepeppie, bedankt voor je reactie, ik zal de snoozzz eens opzoeken, kijken wat ik er van kan vinden!!

Deel Deze Pagina