Bloeden bij eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb een syclus van gemiddeld 28 dagen! Nu zit ik op dag 16 en heb net me eisprong gehad. Tenminste dat denk ik, heb alleen niks gevoeld en alleen 2 dagen een beetje vruchtbaarslijm gehad. Normaal heb ik veel slijm en voel ik me eisprong.

Nu heb ik sinds gister heel licht bloedverlies. Het is rood/rozig bloed. Dus geen oud bloed. Wat kan dit zijn? Ik denk zelf dat het door de gemeenschap komt die we deze week om de dag hebben gehad. Dat we iets vanbinnen geraakt hebben ofzo.

Kan het ook zijn dat ik wel een eisprong gehad heb en dat je daardoor wat bloed kan verliezen?
    Ik heb dit nog nooit eerder gehad en ben sinds november van de pil af.

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Een week voor ik ongi wordt heb ik altijd even wat licht bloedverlies. Dan denk ik telkens ongi te worden, maar dan is de ongi dus pas een week later. Voor de geboorte van onze dochter had ik dat niet, dus vandaar dat ik er telkens in trap. Maar goed, nu weet ik het en neem aan dat het mijn ei-sprong is.

Was alleen de laatste keer (nu dus) niet zo, en nu ook 4 dagen overtijd, dus ik werd al blij :), maar helaas...:(
    Was ook al te goed om waar te zijn. Kon ook eigenlijk niet anders, we gebruiken nog voorbehoedsmiddelen (man is er nog niet aan toe), maar was toch leuk geweest als 1 "visje" aan het net was ontsnapt.

3. lady1978

lady1978 Lid

14 jun 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

je geeft niet aan hoelang het geleden is dat je je ei had, maar het klinkt als een innestelingsbloeding.

gr

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik zit nu op dag 17 (zie banner). Als ik van de berekeningen uitga is me eisprong al geweest. Normaal voel ik me eisprong ook maar deze ronde dus niet. Moet wel zeggen dat ik sinds vandaag hele lichte zeurend gevoel heb rond me baarmoeder. En ben net naar de wc geweest en verloor een lange dikke slier slijm waar weer bloed bij zat. Voor de zekerheid vanavond nog maar eens klussen. Wie weet is me ei nu later. Over 2 weken zal ik het zien. Als ik van me langste cyclus uitga kan ik zondag de 28e testen want dan ben ik 1 dag overtijd.
    Maar ja, wie weet ben ik dan al ongesteld geworden. We zullen zien, worden weer 2 spannende weken.8)

Deel Deze Pagina