Ik ben deze zwangerschap helemaal nog niet zo extreem moe en ik heb ook niet niet echt last van dat alles stinkt zeg maar, zijn er meer die dit hebben of is dit echt iets raars? Ik voel me verder wel ontzettend zwanger, mijn tepels zijn opgezwollen en zéér pijnlijk en ik ben behoorlijk misselijk, maar hoor van iedereen ook moe en reuk en dat had ik bij mijn zoontje óók. Iedere zwangerschap is natuurlijk anders, maar ik ben er wel een beetje onzeker van, zou het fijn vinden als er meer zijn die dit NIET hebben
uhm volgens mij is dat normaal, net wat je zegt iedere zwangerschap is anders. Ik had het in het begin ook niet...maar wou later dat ik niet gepiept had, ben namelijk tot 4 maanden ziek geweest. De moeheid heeft maar even geduurd. succes ermee!
Ik ben ook niet hondsmoe hoor...wel vermoeid. Tegen 15.00 uur gaat mijn lampie wel uit zeg maar. Mijn reuk is ook nog hetzelfde...zegt allemaal niet zoveel denk ik. Succes met je zwangerschap. Elmo
Ik voel me ook heel goed. Mag echt niet klagen! Maar misschien is het vragen om 'moeilijkheden'. Ik ben blij met elke week dat ik me goed voel, want het kan zo anders zijn.
Ben blij te horen dat er meer zijn die niet overal last van hebben. Gelukkig krijg ik dinsdag een echo, dan is denk ik een groot deel van de onzekerheid in één vlaag verdwenen