Mijn zoontje is vandaag 1 week en 4 dagen oud. Nu dronk hij altijd flesjes van 90 a 100 cc en 3 schepjes.. Ik merk dat hij toch behoefte heeft aan meer hij komt nu standaard een half uur eerder voor zijn fles dan het ritme zegmaar. Nu heb ik hem sinds vannacht 120 en 4 schepjes gegeven en merk ik dat hij daar veel meer tevreden op ligt dan op de 90. Mag ik hem gewoon onbeperkt die 120 aanbieden of is dat echt teveel voor zo'n kleintje? Hij krijgt Kruidvat standaard en was maandag nog niet op geboorte gewicht van 3490 maar woog 3410 (dus hij zal er nu wel opzitten denk ik) Bedankt!
Hoi hoi, Ik heb even gerekend, hij mag 525 cc voeding per etmaal, dus als je 7 x 120 geeft, is dat echt veel voor zo'n kleintje. Probeer om overdag dan ertussen te zitten, maak 120 en gooi weg tot 110 of zo. Het kan ook zijn dat hij nog bezig is om de inhaalslag te maken, en dat het vanzelf stabiliseert. Groetjes Adrienne
Maar 7x 110 is dan toch ook teveel?? Hij heft net fles van 90 op en lijkt nu even voldaan te zijn.. We zullen is proberen wat je zegt naar de 110 kijken Hoe dat gaat