Dames, Ik heb eindelijk positief getest Nu zou ik 4-5 weken zijn.. Is dit lijntje dan niet te licht op de test? Of had deze al net zo donker als de controle lijn moeten zijn? Ben gewoon zo bang dat het weer mis gaat, juist omdat dit zo onverwacht is na zo'n lange tijd Dankje voor het meekijken!
Volgens mij is dat bij iedereen anders. Het kan ook zijn dat je een week langer of korter zwanger bent, had ik ook. Van harte gefeliciteerd! Vooral niet jezelf gek maken door nog meer tests te doen Gewoon feest vieren en misschien de verloskundige alvast bellen.
Goede test hoor, gefeliciteerd! KV testen knallen niet zo gauw meer. Ik heb deze zwangerschap twee testen uit dezelfde verpakking gedaan 4 dagen na mn NOD. De ene test was een stuk lichter dan de ander. Dit kwam doordat de controlestreep van de een meer roze was en de ander was meer paars. Kruidvat is lekker aan het knutselen met zn testen denk ik.
Mooie test hoor! Ik heb 2x een miskraam gehad en die beide keren had ik rond de 4 weken echt een knal donkere streep... beide keren toch echt mis gegaan... Deze keer heeft het erg lang geduurd voordat het streepje mooi donker was en ben ondertussen alweer ruim 30 weken zwanger. De donkerte van het streepje zegt in mijn optiek dus niet zo heel erg veel. Suc6 en alvast voorzichtig gefeliciteerd
Dit is een mooie duidelijke test, gefeliciteerd! Ik heb (van de zenuwen) tot bijna 6 weken iedere keer getest. Ik heb niet één keer een test van kv2v5 gehad waarbij de teststreep donkerder was dan de controle, alleen 1x even donker, net nadat ik 5 weken was. Daarna werden ze weer lichter. (schijnen bij teveel HCG ook niet meer goed te werken) Van zwanger&kids had ik wel een test waarbij de teststreep er echt afknalde, die was bijna zwart... Maargoed, over de kleur van deze streep zou ik echt niet inzitten hoor, hij is super duidelijk.
Ja ik snap je helemaal, liefst test ik elke dag erg hè, gewoon voor die bevestiging.. Had vandaag weer getest en hij is wel wat donkerder heb ik het gevoel Hoop gewoon dat alles goed mag blijven gaan!
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, 2 jaar geleden een echte knaltest van de KV gehad. Deze zwangerschap is dat me niet gelukt. Een testje was zelfs lichter dan de week er voor. KV heeft kennelijk nieuwe testjes, want die knaltest had er nu ik zwanger ben van een tweeling moeten zijn!