wanneer in buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Guinevere, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    mijn zoon jens is nu 4 en halve maand en past amper meer in de wagenbak.wanneer mag hij in de buggy
     
  2. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik kwam laatst een vrouw tegen met een kindje van 4 maanden die al in de buggy zat. ze had er een dikke deken in gelegd. ging prima volgens mij.

    Dano groeit ook heel snel, denk dat hij ook niet heel lang meer in de bak past.
     
  3. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zolang je buggy wel helemaal plat kan is het geen probleem.

    Hier liggen ze al tijden in de buggy (pasten al snel niet meer in de bijbehorende nestkussens)
     
  4. Mijn meisje zit nu sinds een week in de buggy(7,5 Maand) Ik was er erg voorzichtig mee omdat het me wel veel afgeraden werd.op het einde paste ze ook niet meer in de bak en had ik het geluk dat ik de maxi cosi erop kon klikken als ik even weg ging.
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Volgens het standaard advies met 6 maanden. Dit om later eventuele rugproblemen te voorkomen. Ik heb zelf een slechte rug (2 kneuzen van tussenwervelschijven) en ben dus erg voorzichtig met Jarissa. Zij ligt sinds vandaag in de buggy.
     
  6. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian ligt soms ook in de buggy, maar alleen voor korte stukjes en op de platte stand.
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa ligt al vanaf 4 maanden en 1 week in de buggy/wandelwagen. zij paste echt niet meer in de bak, moet ik er wel bij zeggen dat ze wel lang is.
     
  8. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje ligt al een tijdje niet meer in de wagenbak. Ze ligt in de buggy die bij de buga boo hoort. Nog niet een echte buggy dus. Dat doe ik pas als ze 9 maanden ofzo is.
     
  9. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih ligt ook ongeveer al 5 weken in de buggy, nou moet zeggen dat Fatih wel lang is. Dus hij paste er al snel niet meer in!
     
  10. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij hadden hem er met ongeveer 5 maanden op, ze wilde niet meer in de bak liggen, dramaaaaa. We hebben hem wel altijd op de ligstand en als opvulling hebben we de achterkant van de voetenzak er in. Dus de onderkant zeg maar, bovenkant er af geritst, beetje warm om helemaal in die zak te liggen ;)
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cecile wil ook haast niet meer in de kinderwagenbak liggen. Is echt een drama aan het worden wil steeds omhoog komen.
    Alleen vind der zelf nog iets te klein eigenlijk. Mijn oudste had ik met 5 maand in de wandelwagen. Maar deze juffie is een vrezelijke pittige tante heb er echt werk mee als ze in de kinderwagen ligt. Wil ook alles mee krijgen eigenlijk.
    Zou dus niet meer lang duren dat de kinderwagen veranderd in de wandelwagen.
     
  12. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier sinds 1 week nu...dus met 4 en half maand....hij ast er amper in, werd een beetje krap en hij vind het geweeeeldig dat hij alles kan zien nu...wel o pligstand
     
  13. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Volgens mij hebben wij onze dochter er pas ingezet toen ze kon zitten. Zij is overigens een minimeisje (is ruim 2 en heeft nog maatje 80). Nu zit ze nergens meer in want zij moest plaats maken voor haar broertje. Ik heb nooit een "normale" buggy gehad dus de buggy is weer een wandelwagen. Wanneer ik m'n kereltje in de buggy doe? Geen idee, ik hoop dat hij er nog even in past :)
     
  14. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik lees hier over rugklachten ed.

    Maar als het een kwaliteit buggy is (of je kinderwagen met buggy inzet) zie ik het probleem niet?
    De buggy die wij hebben liggen ze notabene al vanaf hun geboorte in. Is zeg maar zo'n speciale buggy met nestkussentjes, veert net zo goed als een kinderwagen met vaste bak.

    Van die goedkope buggy's zou ik ook niet doen, maar denk ook niet dat die helemaal platkunnen?
     
  15. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    neej zou het wel alleen doen als je een goede 3 standen buggy hebt idd
     
  16. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    tot wanneer moeten ze dan precies nog plat liggen? Merk dat mijn meisje onwijs bewgelijk is en veel wil zien...ze kan nog niet helemaal zelfstandig zitten..tenminste ze kan het wel, maar haar evenwicht kan ze nog niet de hele tijd bewaren...
     
  17. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    ja dat vraag ik me ook af. Want Fenja is nu donderdag 6 maanden en wil niet meer zo graag in de bak liggen. Maar mijn wandelwageninzet kan niet helemaal plat. Zit toch een beetje omhoog met haar ruggetje op de laatste stand. Kan ze er dan wel of niet in?
     
  18. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Zeg maar..half liggend.
     
  19. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    mmm vrijdag moet ik weer naar het CB zal het daar ook eens navragen...
     
  20. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij mogen ze officieel pas in zithouding als ze uit zichzelf kunnen gaan zitten.
    En dat is gemiddeld pas rond 8 maand.

    Maar goed, ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het veel kwaad kan bij kleine wandelingetjes.
    Soms zet ik de meiden ook even iets rechterop als ze graag rond willen kijken. (maar dan idd halfliggend, niet helemaal rechtop)
     

Deel Deze Pagina