Hallo, Ik las net op het forum dat sauna bezoek en prille zwangerschap niet goed samengaan. Nu is het zo dat ik zo rond de tijd van de innesteling of iets daarna, ik wist toen niet dat ik zwanger was, even in de sauna ben geweest. 1 ronde van zo'n 15 minuten. Daarna gewoon lekker postief getest en verder niet echt klachten. Moet ik me verder zorgen maken ? Ik ga nu in iedergeval niet meer na de sauna, ben het ook niet echt gewend. mijn volgende vraag heeft te maken met tandarts bezoek. Nu is weken geleden er een stuk van mn kies afgeknapt en daar krijg ik nu toch wel last van dus wil graag naar de tandarts. Is een eventuele verdoving schadelijk? alvast bedankt. groetjes Shartje
Hoi Shartje, niet meer druk maken om het sauna bezoekje hoor. Je was nog zo vroeg zwanger dat dat niet uitmaakt. En het is een advies omdat het niet bewezen onschadelijk is. Maar een keer zo vroeg, geen probleem. En je mag gewoon vedoving bij de tandarts, alleen gebruikt hij dan waarschijnlijk een ander soort, dus geef het wel even aan. Groetjes Brigitte