Temperatuur tijdens de zwangerschap

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Katerina, Jun 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katerina

Katerina Lid

Mar 17, 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vraag me af hoehoog kan de temperatuur zijn tijdens je zwangeschap?

Ik heb meestal een temp van 36,7 zoals normaal bij me is, maar sinds mijn ovu is de ochtend temp 37,3 en of 37,4 of 37,2 en nee ik ben niet verkouden of zo. :D

Weet iemand wat meer hiervan?

2. wolly

wolly Niet meer actief

De temperatuur gaat idd omhoog na je eisprong, en moet hoog blijven voor een zwangerschap maar het kan ook zijn dat ie ineens inzakt en dan wordt je ongi.
    Het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent, heb je al een testje gedaan?

Liefs wolly :)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Heb je al getest dan meid?
    5 dagen overtijd en zo'n hoge temperatuur, ziet er goed uit naar mijn idee :D

4. Katerina

Katerina Lid

Mar 17, 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou jah, ik heb al hier een vraag gesteld over verschijnselen die ik heb, maar nog niet over temperatuur. Ik heb al sinds dag 1 van NOD dagelijks een testje gedaan en is steeds negatief.

Ik moet zeggen, ik voel me niet zwanger of zo, maar heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden en die verschijnselen die ik heb heb ik normaal nooit + zo hoge temperatuur.

Weet al niet meer wat ik moet denken aangezien ik graag zwanger wil zijn en dit + die ZW testen erg verwarrend zijn. :( Het spreekt elkaar tegen lijkt me.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hmmm..ligt natuurlijk ook aan je basale lichaamstemp, hoe die is voor je eisprong.
    Mijn temp zit rond de 36,5 voor mijn eisprong en toen ik zwanger was, was die 37,1. Dat haalde ik normaal nooit als ik dus niet zwanger was, dus ik wist het aan mijn temp meteen.

Heb je al eerder getempt? Dan weet je wat normaal je temp is als je dus niet zwanger bent...

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Katharina, dit vroeg ik mij ook al af maar durfde er geen nieuw topic over te openen.
    Ik heb nu een temp van 37.8 graden en gisteren nega getest...

7. Niet meer actief

Op welke cd is je temp zo omhoog gegaan?
    En temp je rectaal en elke ochtend zelfde tijd voor je uit bed gaat?

8. Katerina

Katerina Lid

Mar 17, 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Luna1: nou dan ben ik tenminste niet de enigste. :D

Ik temp ieder ochtend sinds mijn laatste ovulatie om dezelfde tijd, rectaal natuurlijk omdat dit betrouwbaar is. Voor mijn ovulatie was ik ook bezig mee aangezien ik wou weten wanneer ik mijn ZI kon inplannen.

Voor mijn ovu was die dus laag tijdens is die gestegen en zo tot vandaag gebleven. Soms schilt die 0,1 of 0,2 minder of meer, maar niet dat die helemaal daalt.

Mijn onderbuik voelt alsof alles zo een beetje omhooggaat, of dat gevoel krijg ik erbij en ik heb soms lichte prikkelingen. Vorige week erg pijn alsof ik ongesteld moest worden in mijn onderbuik, nu is dat wat minder en lijkt steeds hoger te gaan zitten.

Geen idee, ik zeg altijd ik kan ook schijnzwanger zijn, hahaha :) , maar ik heb nu verschijnsellen die ik zelfs nooit voor mijn menstruatie had.

9. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoeveel dagen heb je nu een hogere temperatuur?
    Meestal duurd het nog 2 weken voordat je dan ongi word of kan testen...

10. Niet meer actief

ja en soms zelfs 18 dagen.

11. Katerina

Katerina Lid

Mar 17, 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    runner: sinds de ovu dus..........moest al ongi zijn maar ben het nog niet. Doktersassistente zegt dat ik nog aantal dagen moet wachten, dat ik dan misschien een positief testje kan hebben. Maar jah.........you never know :)

Share This Page