Wij gaan voor een tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juutje89, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Yess! eindelijk is het zover!
    Vriendlief is ook over en we zijn begonnen.:D:D
    Mijn cyclus begon wel al weer langer te worden net zoals dat was voor de eerste zwangerschap.
    Daarom ben ik begonnen met ovulatietesten van de Action.
    De eerste test die ik deed op 2 januari was gelijk positief!

Ik zit nu dus op cyclusdag 24 en moet ongeveer 10 dagen wachten op mijn NOD.

Hoewel ik dacht dat ik nu niet zo bezig zou zijn met zwanger worden omdat ik al een kindje heb...
    Dit is niet het geval, mijn hoofd maakt alweer overuren :$ en ik denk alleen nog maar aan zwanger worden haha!:D

_DSC5388.jpg

2. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Super leuk dat jullie voor een tweede proberen! Wij gaan als alles goed is volgende maand ook proberen voor een tweede. Erg is dat he, hoe erg je er nu al weer mee bezig kan zijn :D

3. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Leuk, spannend zeg!
    Ja vreselijk! ik heb heel google al weer afgestruind naar symptomen e.d. haha!

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hihi! Leuk! Kom anders ook in de NOD-lijsten kletsen!

Wij gaan ook voor een tweede kindje. Vandaag is ronde 2 gestart.

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Spannend!
    Wij zijn niet echt officieel ervoor aan het gaan maar sinds mijn laatste menstruatie ook geen anticonceptie meer gebruikt.
    We 'klussen' dus niet bewust en ik temp niet o.i.d. en ik had ook daarom en inderdaad ook omdat het de tweede keer is van mezelf geen testdrang o.i.d. verwacht maar de hysterie en spanning erom heen is volledig terug. Eigenlijk baal ik nu dat ik mijn ovulatie datum niet weet en door mijn onregelmatige menstruatie ook niet weet wanneer het zin heeft om te testen :/
    @Mooneyglow: Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die een kindje heeft wat nog geen jaar oud is en alweer kriebels voor een tweede heeft ;)

6. Happyyy85

Happyyy85 Lid

11 jan 2015
    77
    0
    6
    Leuk! Mooie test ook! Wij zijn ook bezig voor een tweede. De eerste was na de 1e ronde gelijk raak. Daarna de tweede ook weer gelijk, maar dit werd een miskraam. Vervolgens een cyclus rustig aan gedaan en nu weer een poging gedaan. Ik hoop zo dat het deze keer ook snel raak mag zijn en nu wel goed mag blijven gaan, want het blijft een groot wonder! Bij de eerste zijn we er heel relaxt in gegaan en was het zelfs nog een beetje onverwachts zo gelijk. Ik merk dat mijn wens nu misschien nog wel sterker is en dit keer ook ovulatietesten gedaan. Al had ik mezelf voorgenomen om alles op zijn beloop te laten... Ik probeer me in te houden, maar ben liever vandaag nog dan morgen zwanger. Nog ongeveer 2 weekjes wachten! Spannend hè?

7. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Och nee dat kan ik echt nooit bijhouden zo'n NOD forum 😂 ik wil het wel proberen...

Leuk zeg nog meer! Ik wilde ook al toen Jayden zo'n 9 maanden oud was, maar toen wilde vriend echt nog niet.

Wauw, 2 keer in de 1ste ronde raak!

Bij de eerste waren we 3 jaar bezig, toen we er een poosje even niet meer zo mee bezig waren werd ik zwanger!

8. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Leuk!!! Hier ook 😃. Nog niet heel bewust met tempen oid, ons zoontje is 4,5 maand dus we doen het rustig aan. Al zijn de kriebels, dromen, internet afspeuren etc er weer zoals het begin van de eerste haha! Succes en hopelijk is het gauw raak!

9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Spannend en leuk! Succes!

Deel Deze Pagina