Innestelingsbloeding of kan het iets anders zijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariekebr1, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Beste verloskundige!

Heb vorige week woensdag 21 jan. mijn eisprong gehad. Sinds zondag 26-1 heb ik nu last van lichtbruin, donkerbroon of rozebruine afscheiding bij het afvegen. Nu hoor je veel over innestelingsbloedingen en ik vraag me af in hoeverre ik mezelf nu blij moet maken met een dooie mus! Hoe waarschijnlijk is dit een innestelingsbloeding of wat kan het evt. anders zijn. Nod is ong. 4 november. En ben nu 8 maanden pilvrij.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marieke,

het zou kunnen maar je moet jezelf er maar niet blij mee maken. Dit zijn symptomen en daar kun je helaas niet op bouwen. Je hebt gewoon een goede kans om zwanger te worden. Probeer geduld te hebben tot je kunt testen, succes!

Mirjam

3. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    nou nog geen positieve test en nog geen teken van een menstruatie en ben al die tijd toch nog die paar drupje bruin roze bloed aan het verliezen. Dat is niet meer weggeweest. Wanneer kan ik naar de huisarts?

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ben dus net ongesteld geworden. Moet ik een afspraak maken bij de huisarts aangezien ik 1 1/2 week toch een bloed verloor?

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marieke,

je mag het gewoon nog afwachten, dat zegt je husiarts waarschijnlijk ook. Maar als je dat onprettig vindt kun je het natuurlijk wel bespreken met je huisarts.

Mirjam

Deel Deze Pagina