twee vragen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by niek, Apr 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, ik heb even twee vraagjes,

allereerst heb ik sinds drie weken last van mijn stuitje. In het begin alleen later op de dag, nu eigenlijk de hele tijd, ook 's nachts. Mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kan, maar het wordt wel steeds erger, bukken op het werk of zo wordt nu al lastig.
    Verder heb ik ook al een paar dagen last van mijn buik. Het zijn niet echt krampen, maar bijvoorbeeld als ik mijn schoenen aan trek en ik til mijn been omhoog doet dat zeer. Mijn onderbuik is ook erg hard, moet ik mijn zorgen maken of kunnen dat ook je darmen zijn?? Alvast bedankt voor het antwoord.

groetjes monique

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

dat je zo'n last hebt van je stuitje is wel heel vervelend. Het kan niet echt kwaad, maar misschien is het handig om met bijvoorbeeld fysiotherapie er iets aan te doen, je moet tenslotte nog een heel eind!
    De pijn in je buik kan spierpijn zijn maar inderdaad ook je darmen. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Rustig aan doen, naar je lichaam luisteren, wel voldoende in beweging blijven.

Mirjam

Share This Page