Vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lientje, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een vraagje over een miskraam. Ik heb in januari een miskraam gehad met 8 weken. Het kindje was ook gegroeid tot 8 weken. Misschien vind je dit een rare vraag, maar groeit het kindje ook door als het hartje niet klopt (dat doet het toch de eerste weken ook) Ik vroeg me namelijk af of het hartje van ons kindje dan tot 8 weken wel heeft geklopt of dat het ook kan dat het nooit zo ver is gekomen? Ik zie op deze site dat meestal alles goed gaat als mensen het hartje al hebben zien kloppen. Ik heb met 7,5 week mijn eerste echo.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Lin,

het kindje groeit niet door als het hartje niet meer klopt. Waarschijnlijk is het kindje vlak voor de miskraam overleden, en heeft het hartje tot die tijd geklopt en was het tot die tijd netjes gegroeid.
    Als jij straks een echo hebt bij 7,5 week, dan zie je zeker het hartje kloppen, je kunt het meestal al zien bij 6 weken. Ik hoop van harte dat het allemaal goed blijft gaan deze keer!

Mirjam

Deel Deze Pagina