Wil toch graag nog even bevestiging dus als er iemand mee wil kijken heel graag! ☺️. Wat denken jullie? Jongen/meisje? Echo is met 15+1!
Dank je wel allemaal voor de reacties! De echoscopiste twijfelt een beetje omdat ze het scrotum niet gezien heeft of kon zien.. Maar het piemeltje wel duidelijk. Vandaar mijn vraag aan jullie hier
ik moet eerlijk bekennen dat op de eerste foto ik twijfelde ook omdat die zo donker is, maar je tweede foto is echt 100% overduidelijk
Oh vind het fijn jullie reacties te lezen! ☺️ Ik heb hier nog twee foto's. Is op die eerste foto het scrotum niet zichtbaar? En tweede foto denk ik ook dat je het kan zien maar twijfel ik..
hahaha wou net zeggen meid als je hier nog aan twijfelt gaat geen enkele echo je kunnen geruststellen sommige hebben het niet eens zo duidelijk als jij
Haha ja i know! Maar het ging er om of het scrotum zichtbaar is/was. Haha! Maar ik ga er zeker vanuit dat het een jongen is!
op de bovenste foto is hij duidelijk aanwezig op de tweede pagina lekker shoppen en genieten van je zoontje