Mijn dochtertje is net 1 geworden. Ze redt t net niet met 1 slaapje en doet er dus nog 2. Ze slaapt 1 lange van 11-14 meestal en om 16.30u vaak nog een uurtje. Gevolg is dat ze dus pas erg laat haar lunch (brood) krijgt; 11u is nl echt te vroeg en ik ga haar er niet voor wakker maken want ze heeft echt haar slaap nodig. Ze is smorgens ook te moe om te zorgen dat ze pas om 12u naar bed gaat. Is dit herkenbaar en gaven jullie dan ook gewoon wat later t brood?? Groetjes!!
weet niet of ze een grote brood eetster is anders kan je misschien een half broodje voor haar slaapje doen en een half broodje na haar slaapje. of eerder naar bed brengen rond 10 uur of is dat geen optie is ze dan nog te wakker?
hier is het precies hetzelfde... Dus wat ik doe is de ene keer dus gewoon brood om 2 uur, en de andere keer een broodje gelijk met zijn fruithap(10.30) en hetb andere broodje om 2uur. En tot 12uur wakker houden is drama want da eet hij echt niets,
Hier ook zo'n periode gehad. Als hij om 11 uur nog wakker was, gaf ik hem nog een broodje. Als hij dan sliep, dan kreeg hij het broodje na de tijd. Afhankelijk daarvan paste ik het middagtussendoortje aan. At hij laat brood, dan wat sap en een paar rozijntje. At hij vroeg, dan ook wat fruit extra erbij
Ging hier ook zo toen. Ik gaf toen gewoon om 11 uur een broodje en evt om 14 uur weer. Slapen met lege maag vind ik ook niks.
Mijn zoontje zit nu ook te schommelen tussen twee slaapjes en 1 slaapje. Maar nu hij nog 2 slaapjes heeft gaat hij uiterlijk half 11 naar bed en uiterlijk half 2 er weer uit en krijgt hij brood. 's Middags slaapt hij dan nog van half 4 tot half 6. Misschien dat dit een optie is.
onze dochter redt het nu wel met één slaapje, maar wel al vanaf half 11. later lukt echt niet want dan wordt ze heel vervelend. ze luncht dan ook gewoon zodra ze wakker wordt en dat is de ene keer om 1 uur en de andere keer pas om 2 uur. ík heb ´s ochtends niets aangepast, ze krijgt nog steeds om 08.00 uur een boterham met een beetje melk en om 10.00 uur fruit. ik ben ook niet van plan haar wakker te maken zodat ze `op tijd` een boterham kan eten hoor! ´s avonds krijgt ze nu wel iets later eten, dat is nu tussen half 6 en 6 uur (natuurlijk krijgt ze tussen de lunch en het avondeten ook nog iets extra's) het gaat prima zo en met de tijd gaat ze vanzelf iets later naar bed, waardoor ze eerst kan lunchen! Denk dus ook niet dat het slecht is als ze iets later luncht. groetjes van mij
Eva zit al vanaf dat ze 8 maanden is ongeveer aan 1 slaapje. In het begin ging ze meestal om 11:30 naar bed, vlak na haar fruit en na haar slaapje kreeg ze dan haar boterham. Sinds een paar maanden eigenlijk pas redt ze het om na de middag naar bed te gaan, dus na de boterham, maar soms ligt ze er nog wel om 11:30 in en krijgt ze dus daarna haar brood. Als ze per dag maar zo ongeveer binnen krijgt wat ze nodig heeft, dan vind ik het best!