Wie snapt de uitslagen van de tempratuur?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ProudMom28, Oct 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Even weer een vraagje waar ik niet alleen uit kom, wat fijn dat ik dit soort dingen met jullie kan delen. Mijn vriendinnen waren allang weggelopen van mijn gezeur ;)

Maar ik heb 6 dagen achter elkaar positieve ovulatietesten gahd (ben maar gestopt) mijn tempratuur is al 1,5 week hoog. Ik begon met 37.2 gisteren zakte hij naar 36.8/9 doe dit elke morgen op vaste tijden als ik net wakker ben. ik tempte miij vanmorgen weer en :$ 37.5 geweldig, maar had het totaal niet verwacht ik dacht o mijn ongesteldheid komt eraan. mijn tempratuur waar ik ik altijd mee begin is tussen de 36.3 en 36.5.

Verder ben ik erg misselijk, moe huilde gisteren zomaar omdat ik een mail van een vriendin kreeg die zwanger was en vertelde dat haar man de babykamer aan het timmeren was en dat ze samen dingen hadden uitgezocht. ik was zo bang dat het er voor ons niet meer in zou zitten. nu zit ik heel nuchter bij tafel en snap ik er niks meer van kan je lichaam je zo voor de gek houden :( en duid dit op een aankomende ongesteldheid? of ... nee ik mag daar niet aan denken want ga mijzelf niet teleurstellen. (over 10 of 11 dagen kan ik testen geloof ik)

Oh meiden zooo sorry voor mijn gezeur weer, maar heb jullie even nodig denk ik! alvast heel erg bedankt

Liefs Wilma

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben er ook nog niet zo in thuis maar ik begreep dat als er 10 tot 5 dagen voor je NOD een temperatuur-dip is dat dit de innesteling is!
    Lijkt me wel erg vroeg ook om dag 19 al naar beneden te gaan in temperatuur van je ongesteldheid. Ik geloof dat dat maximaal 2 dagen vantevoren gebeurt en ook vaak genoeg pas als de ongesteldheid er al ís.

Ik zou dus nog 10 daagjes geduld (wat een rot woord he) hebben en dan testen mits je niet toch ongesteld geworden bent.. :)

Succes!

3. ProudMom28

heee wat super zooo bedankt!! pfff ja het is idd een rot woord ''geduld'' ;) maarja zo werkt het wel, oh laten we zoo hopen dat het een innesteling is. ik moet zeggen dat ik deze maand voor het eerst clomid hebt gebruikt en dacht mischien dat het daar ook wel van kan komen, maar ik google en dan kan dat haast niet daar van komen. maar kan zeker weten wat met je antwoord nogmaals super bedankt! liefs

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Graag gedaan, alleen zoals ik al zei ben ik nog gee expert hoor (hoop dat eigenlijk ook niet te worden, dat betekend dat het erg lang gaat duren bij mij namelijk ;)) maar dit is wat ik ervan gelezen heb.

Overigens zou ik als ik jou was volgende maand andere ovu-testen kopen als ik jou was. Oa die van de kruidvat staan erom bekend dat ze een week positief kunnen blijven en imo weet je dan nog niets?

Ik heb zelf Sensitest (dipstick, gewoon de goedkoopste, 24 stuks voor 20 euro) en heb maar 2 dagen een gekleurd lijntje gehad. Toen het lijntje verdween ging ook keurig 2 dagen later mijn temp omhoog. Dan kun je er tenminste ''iets'' van zeggen. Je temp al hoger en nóg een positieve ovutest is echt niet goed?

Succes ermee!

5. ProudMom28

Hoi,

Nee ik weet dat je geen expert bent maar ik vind het super dat je even tijd hebt voor mijn gezeur ;)

Ja nou idd dat zei ik al tegen mijn vriend we gaan volgende maand voor andere testen, wel moet ik erbij zeggen dat het vorige maand wel klopt met de kv testen de hele maand helemaal niks. sta onder behandeling en nu inneens wel twee strepen ;)
    ik twijfelde gisteren nog zou ik even snel de sensi bestellen maar dacht ach het wordt mischien anders zo'n obsessie ;) maar denk dat ik volgende maand wel voor sensi ga de zwangerschapstesten staan ook goed bekend om hun betrouwbaarheid heb ik gelezen en gehoord dus dan mischien twee in 1

Ik hoop dat het bij jullie ook heeel snel raak mag zijn, en dat jullie heel snel een positieve test mogen vasthouden. het is iets raars he een cyclus en de vruchtbare dagen de hormonen en noem maar op. het lichaam kan je soms wel voor de gek houden geloof ik.

Liefs

6. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ja inderdaad, het is stiekem een heel gedoe :D Eigenlijk wil je er niet té veel mee bezig zijn (idd, een obsessie!) maar als je het goed bij wil houden dan móet dat wel zo ongeveer...

Ik zit pas in ronde 1 dus zal vast nog wel even gedult moeten hebben maar toch wil je nu al bij alles wat je ziet en voelt weten hoe en wat.

We houden hoop!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi ik temp zelf al jaren dit is trouwens ook de eerste ronde dat ik mijn temp zelf niet echt snap maar dat terzijde;). Die temp dip wil niet altijd iets zeggen ik ben zoals je aan mijn onderschrift zie een paar keer zwanger geweest heb daarin nooit een dip gehad wel kwaaltjes op dpo 3 al dat ik dacht dat ik mezelf aanstelde dus in dit geval wilma is het alleen maar afwachten helaas en dat wachten duurd dan ook zo verschrikkelijk lang :(. Heel veel succes en hopelijk heb je over 10dagen een mooie test in handen met 2dikke strepen.;)

Share This Page