hoi Ik ben al een tijdje bezig met zwanger worden(al van vorig jaar april) maar dus nog niks gebeurd en ik begon al aan onvruchtbaar te denken(hoe zou je zelf zijn natuurlijk) nu had ik de laatste twee maand men regels niet en heb ik ze een paar weke geleden wel gehad maar heel slecht(een dag wel dan niet dan weer wel ...) nu heb ik die kalender geprobeerd waar je ziet wanneer je vruchtbaar bent enzo(die hier onder de tekst,werkt echt goed) nu heb ik alles goed opgevolgd en dus op de 21 ste januarie heb ik ze gekregen op een woensdag en de woensdag erna waren ze gedaan(dus 8 dagen) wat lang is maar ze waren onregelmatig. nu was ik vruchtbaar op de 1/2/3 de februarie en had ook geklust op de 1ste en 2de(niet derde) dus dat is al goed voor een grote kans. nu zou ik vandaag(de elfde) een innesteling hebben. Nu merk ik al van de maandag op dat ik dus donkere (sorry dit zijn details) uitscheiding heb.en vandaag heb ik dus met een tampon gekeken en (opnieuw sorry) er was dus echt donkerbruine uitscheiding zoals je op je laatste regel dagen hebt.als je wit verlies hebt dan is dit dus ook die textuur alleen donkerbruin. oke dus normaal is innesteling roze heb ik gehoord maar dit is wel heel toevallig juist op de innestelingsdag...en heb dan ook nog eens pijnlijke steken in men rechterlies...is juist begonnen had het eerst nog niet door. nu vroeg ik me af of dit dus die innesteling kon zijn of toevallige resten van men regels(wat raar is zolang erna) late we hopen dat het innesteling is eh dan krijg ik een oktoberkindje zeker?ben ik ook nu heb ik wel gehoord dat als je regels niet goed zijn doorgekomen je baarmoeder zich niet god heeft kunnen voorbereiden voor een zwangerschap waardoor er meer kans is op een miskraam... groetjes en alvast bedankt!
Heb juist gezien dat aan de tampon ook nog eens roze hangt!nu ben ik bijna heel zeker want regels moeten nog lang niet komen en ze zouden bij mij ook nooit vroeger komen maar juist later ! en ik ervaar op het oment pijnlijke steekjes in men recherlies en heb lage rugpijn. heb wat nagedacht en eigenlijk ben ik dees week (zeker de maandag) heel veel duizelig geweest(niet misselijk) koppijn en bijna meer dan halve dagen slapen ik slaap dus meer overdag dan s'nachts dees week en ik droom de hele tijd over baby's en heb vorige week bij men ei last gehad van men tepels en heb dit dus nooit normaal gezien en toen de heel week echt superveel last gehad.ook wel veel zuur nu maar dat zal wel van iets anders zijn. heb me juist stukke warmer gekleed en heb beslist om niet meer te gaan roken tot de test en morge ga ik boodschappen doen en veel groete fruit enzo kopen want ik heb altijd gezegd dat als ik een vermoeden heb ik direct deze dingen doe en ook zoveel mogelijk aan men kindje ga denken qua gevaren(ook al zijn die klein die gevaren) ben ik blij dat ik gisteren geen pintje heb gedronken en de rest van begin deze maand.want wil ook gene alcohol. nu mogen jullie nog reageren hoor op men vraag avn innesteling maar ik denk dat ik zker ben want dit heb ik nog nooit meegemaakt bij het proberen zwanger te raken proces OMG stel u voor ben zo happy ,mah ik zal maar niet van stapel lopen nu hopen dat men baarmoeder zich toch voldoende heeft kunne voorbereide want anders krijg ik miss en mk en daar offin daar spreek ik liever niet over groetjes!
Nu was men temp.dees week 36.30 en een paar uur geleden 36.0 en nu is dit dus gewoon 37.3 graden en heb drie maal opnieuw gekeken en het is wel degelijk zo . wel heel veel symptonen mvg
het is idd best mogelijk maar over je temp. dat heeft geen zin zon achter elkaar te testen. je hebt daar alleen maar resultaat mee als je dit smorgens doet als je minstens wel 4 uur geslapen hebt en dan niet eerst bent opgestaan dan heb je je basale temp en die klopt. die van als je wakker bent kan overal doorzijn door inspanning door juis rustig zijn is ie weer lager ed dus niet betrouwbaar.
hey ja je hebt gelijk,mijn temperatuur is gedaald deze morgen maar ja dat betekent nog niet dat de hoop verloren is. gisteren was het de hele nacht an het broebelen in men onderbuik :d nu niet meer maar wel precies ogniegevoel(lichtjes) heb ook nog steeds die afscheiding maar dan moet jewel met tampon kijken.nu hoop ik wel niet dat het men regels zijn maar dat zal wel niet want dat is nogal vroeg. is echt geweldig als je zo wakker wordt en denkt dat je kans hebt van 70% op zwangerschap ik heb in die hele tijd dat ik heb geprobeerd zoiets nog nooit meegemaakt gelijk nu en ik heb veel gedacht dat ik zwanger was maar nu voel ik en ervaar ik andere dingen en ik voel me gewoon anders. mvg
Hoi Nu is er geen oud bloed meer maar duidelijker wordend rood...krijg ik dan toch mijn regels? ik heb wel ogniekrampen,maar dit is veel te vroeg...hoe moet ik nu denken. kan dit nog bij innesteling ,ik hoor soms dat je echt druppels bloed kunt verliezen een paar dagen en dat het bij hun wel innesteling was...men droombubbeltje is doorprikt moet ik dan vanaf vandaag opnieuw tellen? of is er nog hoop...
Mjah tis dus men regels heb serieuze pijnlijke krampen voor de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil. Maar ik had voor ik de pil nam altijd zoveel pijn van men regels en nu denk ik dus omdat het terug is dat de pil definitief uit men lichaam is. dus ik hoop echt dat ik nu ECHT kan beginnen met kinderen maar men gevoel zegt vanwel want ik heb op die hele tijd van ontpillen die soort krampen nog niet gehad en nu wel dus offin ja we zien wel ik hoop dat ik volgende keer maar 1 topic meer moet open doen en dat het dan raak is xxx
Waarom heb je niet getest, had je misschien ook duidelijkheid kunnen geven? Verder kan het zeker een jaar tot anderhalf jaar duren voor je lichaam echt ontpild is, zo zei mijn huisarts tenminste