?.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sarinake, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    in Het Hartje Vn Mn Schat
    Ik ben nu ongeveer 18daagjes overtijd (soms wel eens 3daagjes te laat) met de pil. Ik heb een paar keer mijn pil vergeten. Ik heb nu van eergistere heel veel last van mijn buik 1x smorgens moete overgeven. pijnlijke tepels soms pijn aan borsten en maagzuur en lage rugpijn. ik heb een test gedaan maar ik heb hem weggelegt omdat er iemand naar boven kwam (ik ben nog jong daarom) de volgende ochtend keek ik en stond er een streepje op (héééééél licht maar ik zag het wel.) het was geen ingedroogd lijntje want het is wel duidelijk paars. het geld heb ik niet om zo direct terug te testen. dus kan jij me helpe, (alvast bedankt xx)

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik denk dat je wel zwanger bent ja, een dun lijntje is ook een lijntje. Als je geen geld hebt voor nog een test dan kun je naar je huisarts gaan, die kan ook een test doen. Als je meer wilt weten kun je me altijd mailen hoor. Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is dat je zwanger bent geworden, ik neem aan van niet als de pil slikt en hem een paar keer vergeten bent? Dan komt er waarschijnlijk veel op je af. Nogmaals, mail me met vragen, je kunt ook bellen met de VBOK, dat is een telefoonlijn voor meiden (en vrouwen) die ongepland zwanger zijn en informatie willen (24 uur per dag):0900-2021088.

Mirjam

Deel Deze Pagina