Hoi, Ik ben een tijdje terug bevallen van een tweeling die het vanwege een ernstige zwangerschapsvergiftiging veel te vroeg en levenloos geboren zijn. Ik wil heel graag weer zwanger worden. Begin mei heb ik mijn eerste menstruatie (sinds de bevalling) weer gehad, deze heeft acht dagen geduurd. Nu precies twee weken na mijn eerste menstruatiedag heb ik opnieuw een bloeding. Het bloed is helder rood, minder hevig dan tijdens de menstruatie maar het duurt nu al 3 dagen. Ik heb nooit kunnen testen wat mijn cyclus is, want ik was al meteen zwanger. Wat kan die bloeding betekenen en moet ik me zorgen maken? groetjes
Goedenavond, ten eerste gecondoleerd met het verlies van je twee dochters. Ik kan me voorstellen dat je snel weer zwanger wilt raken. Het kan zijn dat de bloeding duidt op een ovulatie. Soms kan er namelijk sprake zijn van een ovulatiebloeding. Het kan ook zijn dat je cyclus nog onregelmatig is, wat vaak is na een bevalling. Hierdoor kunnen er ook tussentijds bloedingen plaatsvinden. Ik zou je adviseren het nog even aan te kijken. Het lijkt mij niets verontrustend. Succes! Groetjes Monique