Twee weken na eisprong een beetje bloedverlies, zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missswiss, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missswiss

    missswiss Lid

    2 jun 2008
    19
    0
    0
    Ik snap er even niks meer van... Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Houd ik de kortste aan, dan vandaag, bij de langste zou het nog bijna een week kunnen duren.
    Maar volgens mij had ik rond 1 augustus mijn eisprong, dus dat zou betekenen dat ik nu ongeveer ongesteld zou moeten worden (als ik niet zwanger ben natuurlijk.. )
    Heb al een week last van pijnlijke gespannen borsten, steken in m'n onderbuik en de welbekende aders op m'n borsten. Af en toe een beetje een 'raar' gevoel in m'n maag/buik. Afgezien van de blauwe aders zijn de klachten normaal gesproken niet aanwezig voordat ik ongesteld moet worden.
    Vanochtend had ik ineens witgele 'dikke' afscheiding (sorry... ) met een paar sliertjes bloed. Geen oud bloed, maar echt rozig/rood. Ben net weer naar de wc geweest, niks te zien, bij het afvegen alleen wat witte afscheiding, absoluut geen bloed.
    Mijn concrete vraag: Wie herkent dit en bleek daarna toch zwanger te zijn? Oh ja, heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, was negatief....

    Groetjes!
     
  2. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Om zeker te weten of je wel of niet zwanger bent moet je altijd je langste cyclus aanhouden. Ik had een cyclus van 40 dagen en soms een aantal dagen voor dat ik ongesteld moest worden al wat roze afscheiding maar niet elke maand.

    Ik zou dan ook wachten tot de langste datum voo rje nog een testje waagt.
     
  3. missswiss

    missswiss Lid

    2 jun 2008
    19
    0
    0
    Hoi Essie

    Ben vandaag toch ongesteld geworden.. :( Zo zie je maar, je lichaam kan je flink voor de gek houden! Maar goed, we gaan gewoon vrolijk verder! 8)

    Groetjes en veel plezier & succes met de rest van je zwangerschap!
     
  4. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    oh dat is dan wel weer balen zeg!

    Imoet eerlijk zeggen dat ik elke maand klachten had tot de maanddat ik daadwerkeijk zwanger was. Dacht echt dat ik ongesteld zou worden want voelde niks behalve ongesteldheidskrampen maar bleek toen zwanger te zijn.

    Succes met verder oefenen
     

Deel Deze Pagina