hallo ik maak me een beetje zorgen. ik ben nu 4 weken en een paar dagen en voordat ik de test had gedaan was ik erg misselijk en had rustleloze benen en sliep heel slecht. toen ik de test heb gedaan en dus zwanger bleek te zijn verdween dit echter allemaal. heb nu alleen af en toe buikpijn en me borsten zijn gevoelig. is dit normaal ofzo? vind het wel eng hoor ben liever misselijk.
Ik ben ook af en toe misselijk, dus niet de hele dag. Maar heb wel erg last van droge mond. Zeurende onderbuik. Maar als ik vergelijk met me andere zwangerschappen ben ik nu fit, vind ik. Maar ze zeggen elke zwangerschap is anders, maar toch maakt dat je een beetje bang. Probeer maar ervan te genieten, dat probeer ik ook. Al loop ik vaak naar de wc gaat om te kijken of ik bloed ziet. Om me gek te maken joh. Grt Jeanney
Ik heb ook niet zoveel kwaaltjes. lage rugpijn, veel plassen, afscheiding en soms last van mijn darmen. Woensdag heb ik mijn eerste echo ivm niet zeker weten van de zwangerschapsduur. Ben benieuwd.
hoi, ik mag zelf 15 september voor de intake. maar ja dat duurt zo lang. aylin16 oh wat leuk spannend hoor! jeanney: droge mond heb ik ook wel hoor en onderbuik ook en ook redelijk fit. als ik ik iedereen hoor dat ze zo moe zijn denk ik oh dat heb ik niet hoorl ben wel moe maar niet zooooo erg hoor. ligt eraan wat ik doe. gister me verjaardag gehad en was wel helemaal op toen merkte ik eht wel hoor. mijn fam was ook snel weer weg ze zeiden meteen ga maar lekker naar bed meisje. heb ik dus ook gedaan. maar geod onzeker ben ik zeker! ben behoorlijk bang dat het fout gaat.
Ben ook wel snel moe en heb last van pukkeltjes die komen en gaan. Ben erg benieuwd hoever ik precies ben en of alles goed is natuurlijk. Ik maak me ook veel zorgen hoor al ben ik al bevallen van een gezonde dochter!