Twee weken na miskraam alweer eisprong?

Discussie in 'Miskraam' gestart door poema, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb twee weken geleden een miskraam gehad. Vreselijke ervaring, zoals jullie weten, en gezien mijn geschiedenis heb ik in een achtbaan aan emoties gezeten (zie onderschrift...)
    Maar nu heb ik het idee dat ik dit weekend alweer een eisprong gehad heb. Zou dat kunnen? Ik heb ook echt vruchtbaar slijm, maar het lijkt me zo snel...

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Het kan wel hoor, ik heb het ook gehad. En ik wist het zeker omdat ik altijd follikelmetingen heb gehad. Meestal is het lichaam compleet van slag na een miskraam, maar sommige vrouwen hebben het "geluk" dat de cyclus doorzet.

Je hebt geen ovulatietest gedaan begrijp ik?

Edit: en meid, wat een ellende heb jij doorgemaakt, zeg. Dikke knuffel voor jou!!

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @dpbovenkamp: dankjewel... Was inderdaad behoorlijke ellende, weet soms nog niet hoe ik het door ben gekomen en lijkt nu wel een hele slechte film...

Nee geen test gedaan. Maar ik merk het altijd wel aan mijn lijf eigenlijk. Dacht eigenlijk ook dat het heel erg van slag zou zijn de eerste tijd... maar goed. Misschien valt dat dus wel mee...

4. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik had precies 3 weken na mijn curettage een eisprong maar las op internet dat het ook al na 2 weken kon komen.
    Fijn dat je lichaam alles dan weer zogoed oppakt zou ik zeggen!

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja daar ben ik ook wel blij om. Alles werkt dus blijkbaar nog. Maar ik durf niet op nog een wonder te hopen...

6. Anjou

Anjou Niet meer actief

Hier ook 2 weken na een miskraam van ruim6 weken een eisprong en het resultaat is nu alweer 2 jaar en 3 maanden dus het kan echt.

Deel Deze Pagina