Ook wij waren/zijn zwanger, vandaag gehoord dat na 8 weken er een miskraam aan komt, het was dus niet goed. Ik ben er kapot van ! We gaan eerst kijken of het zo op gang komt, anders afspraak maken met gyn voor speciaal pilletje.We waren er zo blij mee dat we eindelijk zwanger waren...en nu dit. Hadden al helemaal gepland hoe we het volgende week tegen onze ouders zouden zeggen (als souvenirtje meegenomen van onze geplande vakantie aanstaande maandag) Niet dus. Hoop dat het nu snel op gang komt,dan kunnen we weer van voor af aan beginnen. Liefs Hope
Hoi Hope, Wat verschrikkelijk voor jullie, ik weet precies hoe je je voelt.. Wij hebben 2 weken geleden te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt, we waren toen 9 weken zwanger. Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog geen miskraam gehad, we hebben besloten de natuur z'n gang te laten gaan. Dan gaan we ons kleintje ook begraven in de tuin, hebben we ons engeltje altijd bij ons. Heb er nog dagelijks verdriet van, hoewel we niet kunnen wachten om weer verder te gaan... Wel vinden we het heel fijn om er met onze vrienden over te kunnen praten, dat heeft ons enorm geholpen met het een plekje geven.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met je verlies..
@Devana: dank je wel. Wat vreselijk ook voor jullie. Hoe voel jij je nu ? Ik weet niet goed wat ik moet verwachten met een miskraam, onze gyn zei dat het heftiger was als een gewone menstruatie (logisch) en dat er een roze zakje uit zou komen na heftige krampen. Jullie ook veel sterkte de komende tijd. Wat een mooi idee dat jullie het in de tuin gaan begraven.
Hoi hope, Klinkt raar, maar ik voel me goed... Ik heb me er min of meer bij neergelegd dat dit kindje niet voor ons bestemd is. Ik heb er ook geen naar gevoel bij dat ik nu met een overleden kindje in m'n buik rondloop (voor mij is het gewoon mijn eerste wondertje) Maar ik moet wel zeggen dat ik nu wel op raak. Misschien mezelf iets voorbij gelopen, het schijnt dat je nog steeds zwangerschapshormoon in je lichaam hebt. Dus zal daar ook wel mee te maken hebben. Maar ik vind het wel heel spannend, ik weet ook niet wat ik van de miskraam kan verwachten. De vk zei dat het nog zo maar 4 weken kan duren. Maar mij is ook aangeraden om de natuur zijn gang te laten gaan, ik voel er zelf ook niks voor om gecurreteerd te worden. Heb ik gewoon geen goed gevoel bij... Mijn vk zei ook dat je echt een soort weeachtige krampen kan krijgen en dat je vervolgens een vruchtzakje met een klein compleet kindje kan verliezen. (bij een gewone miskraam op dit termijn) Ik moet wel zeggen dat het wachten wel moeilijk is, plannen is wel een beetje eng, maar ik ga ervanuit dat ik eerst krampen krijg enzo. Daarom kan ik me ook heel goed voorstellen dat er meiden zijn die graag gecurreteerd willen worden, zodat ze het af kunnen sluiten en verder kunnen gaan... Ik hoop ook dat wij dat snel kunnen doen... Veel liefs
Ten allereerste heel veel sterkte toegewenst allebei! Ik heb het recent nog meegemaakt en bij mij voelde het ook idd aan als een wee die buikpijn. Vanaf de dag dat ik begon te vloeien heb ik het op de vijfde dag verloren. Ik had vanaf dag twee lichte buikpijn en 1 dag voor het vruchtje afkwam, tot het moment dat het vruchtje daadwerkelijk afkwam, had ik dat weeachtige gevoel. Ik vloei nog steeds maar heb geen buikpijn meer. Ik hoop voor jullie dat het niet heel lang op zich laat wachten want dan kan je het afsluiten en een plekje geven. Wij hebben het ook begraven en dat voelt wel goed. Ik heb toch een plekje om naar toe te gaan en een keer een kaarsje te branden wanneer ik of mijn gezin het er moeilijk mee heeft. En de gedachte is fijn dat het toch een beetje bij je is vind ik. Nogmaals veel sterkte toegewenst! Liefs van Sabrina
Oh Hope wat vreselijk jammer Het was jullie zo gegund! Ik hoop voor jullie ook dat het snel op gang komt. Ik denk aan je!
Ook ik heb vannacht mijn wondertje verloren.Woensdagavond had ik een rode prop op t papier zitten. Daarna vier dagen oud bloed verloren.Zondagavond had ik helderrood bloed op t papier. Maandag naar het ziekenhuis voor een echo. Daar bleek dat ik het vruchtje al had verloren en alleen nog de vruchtzak had. Deze is er vannacht na een avond vol buikkrampen die aanvoelden als weeën uitgekomen. Nu nog wat oudbloedverlies. Sterkte allemaal met jullie verlies!